שרון מימר. השחקנים יילחמו בשבילו? (צילום: צלמוס)
שרון מימר. השחקנים יילחמו בשבילו? (צילום: צלמוס)

נס חנוכה של מימר? שש נקודות יצילו את המאמן

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הבהיר למאמן שרון מימר כי בשלושת המשחקים הקרובים עליו להשיג שש נקודות לפחות, ולא - הוא עשוי לפטרו

פורסם בתאריך: 29.11.18 09:07

שמונת ימי חג החנוכה יחלו ביום שני, אבל כלל לא בטוח שבסיומם ימשיך שרון מימר בתפקידו כמאמן הפועל חיפה. הבעלים יואב כץ מפגין חוסר סבלנות כלפי המאמן שרק לפני חודש מונה לתפקיד במקומו של ניר קלינגר, ומערכת היחסים בין השניים הגיעה לשפל כאשר מימר טס לחופשה בחו"ל במהלך הפגרה מבלי לעדכן את כץ.

ביום שבת תחל הפועל בסדרה של שלושה משחקים בשמונה ימים – הדרבי מול מכבי, משחק בית מול הפועל באר שבע ביום שלישי ומשחק חוץ מול הפועל רעננה ביום ראשון שלאחריו. אם הפועל תפסיד בדרבי היא עלולה למצוא את עצמה בסיום המחזור במקום האחרון בטבלה, וכץ כבר הבהיר למימר כי בשלושת המשחקים הללו עליו להשיג שש נקודות לפחות, ולא – הוא עשוי לסיים את עבודתו.

 

 

בהפועל שוררת אכזבה גדולה מאוהדי הקבוצה שרק כ־1,000 מהם רכשו כרטיס לדרבי שאותו תארח מכבי. בעלי תפקידים במועדון ביקשו מהשחקנים להעלות פוסטים לרשתות החברתיות ולקרוא בהם לאוהדים להגיע למשחק ולעודד אותם.

השחקנים ממתינים למשכורת נובמבר שתשולם באמצע דצמבר כדי לוודא שמענק ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית אכן ייכנס לחשבונם, ואם זה לא יקרה הם יבקשו להיפגש עם הבעלים בדחיפות וחלקם אף שוקלים לתבוע אותו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר