מהראן לאלה. “אני לא מבין למה ההתאחדות פוגעת בי כך” (צילום: צלמוס)
מהראן לאלה. “אני לא מבין למה ההתאחדות פוגעת בי כך” (צילום: צלמוס)

נדחתה בקשתו של לאלה לקיצור עונשו

ועדת הערעורים של ההתאחדות לכדורגל דחתה את בקשתו של מהראן לאלה לקצר את עונש ההרחקה שהוא ספג בשל שימוש בחומרים אסורים. החלוץ מתכוון לחזור למגרשים בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 2.12.18 16:46

אכזבה קשה לחלוצה לשעבר של הפועל חיפה מהראן לאלה: ועדת הערעורים של ההתאחדות לכדורגל דחתה את בקשתו לקצר את עונש ההרחקה שהוא ספג לאחר שהורשע בשימוש בחומרים אסורים.

כזכור, בשלהי עונת 2017-2016, בתום המשחק בין הפועל להפועל כפר סבא, נמצאו חומרים אסורים במבחנה שסיפק לאלה. ב־29 באוגוסט 2017 הוא הועמד לדין, הורשע ונגזרה עליו הרחקה לשנתיים מכל פעילות. כעבור שנה פנה לאלה בבקשה לקצר את עונשו ונדחה, וכעת נדחה גם ערעורו.

“אני לא מבין למה ההתאחדות פוגעת בי כך”, אמר לאלה ל”כלבו”, “אני בודק את האפשרות לפנות כבר בשבועות הקרובים לבית הדין לעבודה כדי שזה יכפה על ההתאחדות לאפשר לי לשוב לפעילות”.

 

 

לאלה משקיע כעת את זמנו באימונים אישיים ובכוונתו לחזור למגרשים בעונה הבאה לאחר שנתיים שבהם לא שיחק: “העונש שלי מסתיים ביוני, ואני שואף לחזור לפעילות כבר בחודש יולי. אני נמצא בכושר מצוין. לפי מה שאני רואה גם בהפועל וגם בקבוצות אחרות בליגת העל, יש לי מקום כחלוץ מוביל בליגה. הפועל מבחינתי היא בית, וזה יהיה נהדר לשוב ולשחק בה”.

לאלה בן ה־36 שומר על קשר הדוק עם הבעלים יואב כץ, שלא פוסל את צירופו מחדש של החלוץ לקבוצה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר