ארנסטס שטקוס. משחקים אחרונים במדי הפועל? (צילום: צלמוס)
ארנסטס שטקוס. משחקים אחרונים במדי הפועל? (צילום: צלמוס)

בית”ר מתנה את שחרורו של לוי בהעברתו של שטקוס

בהפועל חיפה ממתינים לחזרתו של הקשר ערן לוי לקבוצה, אך מאמן בית”ר ירושלים מתנה את העסקה בהעברתו של השוער הליטאי ארנסטס שטקוס לשורותיו

פורסם בתאריך: 6.12.18 10:07

בית”ר ירושלים דורשת את שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס בתמורה להעברתו של הקשר ערן לוי להפועל. מאמן בית”ר ניר קלינגר מעוניין בשוער הליטאי שאותו הוא הביא להפועל לפני שנה וחצי, ומנגד הוא היה שמח להיפטר מלוי. כזכור, בתום העונה יסיים שטקוס את חוזהו בהפועל ומסרב להאריכו, ואילו לוי, שרצה לחזור להפועל בתחילת העונה אך נתקל בהתנגדותו של קלינגר, יודע שהמאמן לא בונה עליו וברור לו כי הוא סיים את דרכו הקצרה בירושלים.

קלינגר הבהיר לבעלים של בית”ר משה חוגג כי הוא רוצה את שטקוס כבר בינואר וכי הוא יסרב לשחרר את לוי להפועל אלא רק במסגרת עסקה כזו. הבעלים של הפועל יואב כץ מסרב בשלב זה לשחרר את שטקוס בחלון ההעברות הקרוב, אך גם הוא יודע שצירופו של לוי, שעמו הוא כבר סיכם את תנאיו, מותנה בהעברתו של שטקוס ובית”ר. בין המועדונים לא מתקיימות שיחות בעניין, ותפירת העסקה הוטלה על סוכנו של שטקוס דודו דהן.

 

 

קלינגר, כמו גם שחקני הפועל ואנשי המינהלה של המועדון ממתינים לקבלת משכורת נובמבר שצפויה להיכנס לחשבונם ב־15 בדצמבר כדי לראות אם כץ יעמוד בהבטחתו וישלם להם את מענק ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית, ומקווים לתשלום אחד ולא לחלוקה לתשלומים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר