יעקב שחר. גם הוא כבר יודע שהקהל הירוק לא פראייר (צילום: שרון בוקוב)
יעקב שחר. גם הוא כבר יודע שהקהל הירוק לא פראייר (צילום: שרון בוקוב)

שחר מתכנן מהפכה במדיניות הרכש

מחאת האוהדים נושאת פרי: במקביל להחתמתו של ירדן שועה מנהלת מכבי חיפה משא ומתן עם שני סקאוטים שאחד מהם יעמוד בראש צוות הסקאוטים של המועדון

פורסם בתאריך: 9.1.19 14:52

נראה שמחאת האוהדים של מכבי חיפה מתחילה לתת את אותותיה. במקביל לצירופו של ירדן שועה מבני יהודה מתכנן נשיא המועדון יעקב שחר לערוך מהפכה בכל הקשור למדיניות הרכש של הקבוצה.

מכבי מנהלת בימים אלה משא ומתן עם שני סקאוטים שמוגדרים במועדון כ”בכירים” ושעובדים עם קבוצות רבות באירופה, כאשר המטרה היא שאחד מהם יעמוד בראש צוות הסקאוטים של מכבי בשנים הקרובות. במכבי מציינים שמדובר במשא ומתן מתקדם, כאשר הכוונה היא שהסקאוט שימונה יצרף לקבוצה חלוץ כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

בשנים האחרונות נחלה מדיניות הרכש של מכבי אין ספור כישלונות, והקבוצה הנחיתה בארץ זרים שאינם מתאימים לאפילו לליגה הישראלית החלשה. את תפקיד הסקאוט מילאו בשנים האחרונות שחקני העבר גוסטבו בוקולי ואלון חרזי שמונו כדי להשאירם במסגרת המועדון, אך קשה לציין אפילו שחקן אחד שהם המליצו על החתמתו ושהצליח להשאיר חותם כלשהו.

בשלב זה יש למכבי מועמד בדמותו של חלוץ פורטוגלי שממתין להודעה ממכבי לעלות על מטוס ולהגיע לארץ, אך עד כה לא שחררה הקבוצה אף שחקן זר שיפנה את מקומו לשחקן חדש. מכבי ביקשה להחזיר את סיידובה סומא לפרטיזן בלגרד – הקבוצה היחידה שרשאית לקלוט אותו העונה – אך הסרבים סירבו.

 

 

אתמול (שלישי) הדהימה מכבי את אוהדיה כאשר רכשה 60 אחוז מכרטיס השחקן של שועה תמורת 1.4 מיליון יורו. שועה בן ה־19 הוא מלך השערים הזמני של ליגת העל עם תשעה כיבושים, והוא מצטרף למכבי בחוזה לחמש שנים שבהן הוא ישתכר לפי ההערכות כ־220,000 דולר בעונה. 40 האחוזים הנותרים של כרטיסו יישארו בידיה של בני יהודה, ואם הוא יימכר בעתיד תיאלץ מכבי להתחלק בסכום המכירה עם הקבוצה משכונת התקוה.

לאחר החתימה על החוזה עם שועה אמר שחר: “אני שמח מאוד שאחד מהשחקנים המבטיחים בליגה עובר אלינו. נעזור לו להתפתח ונאחל לו הצלחה”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הצחקתם. הסקאוט יביא חלוץ? מכסת החלוצים סגורה. עכשיו מחפשים קשר מרכזי ושחקן הגנה – מגן או בלם. מספיק עם שטויות בכתב.

  2. ירמיהו

    מה בדיוק הקשר למחאת האוהדים? איפה אתה חי?
    אין לך מושג. כל הכבוד לשחר שבשקט ובלי לחץ ובלי קישקושי השקשוקה של עיתונאים ( so called )שאין להם מושג מה באמת קורה במועדון.
    תמשיך לכתוב ומי שצריך לעבוד שימשיך לעבוד.
    מקווה שהאוהדים מספיק מבינים ולא יתפסו על עץ יותר גבוהה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר