צחי נקש. אולי הפעם?
צחי נקש. אולי הפעם?

נקש חזר לתמוך בהפועל, המשא ומתן על ניהול מחלקת הנוער יחודש

צחי נקש, שהמשא ומתן שלו ושל נסים ביליה עם יואב כץ פוצץ לפני כחודשיים, חזר להפועל כספונסר תוך הבטחה מצדו של הבעלים לחדש את המגעים על ניהול מחלקת הנוער

פורסם בתאריך: 19.1.19 09:59

כחודשיים לאחר פיצוץ המשא ומתן עם הבעלים יואב כץ, שלאחריו הודיעו נסים ביליה ואיש העסקים צחי נקש על הפסקת תמיכתם הכספית בהפועל חיפה, חזר נקש לשמש כספונסר של הקבוצה, ובמשחק מול מכבי פתח תקוה (1:4) בשבת האחרונה הופיע שמה של חברת הציוד הטכני אלמוג שבבעלותו על מדיהם של השחקנים. יתרה מכך – גורמים במועדון הצליחו לתאם פגישה בין נקש לכץ, שצפוי להגיע לארץ בסוף השבוע, כדי לחדש את המשא ומתן על העברת זכויות הניהול של מחלקת הנוער לידיו של נקש.

כזכור, ביליה, נקש ואנשי עסקים נוספים ניהלו במשך תקופה ארוכה משא ומתן עם כץ באשר להצטרפותם לניהול המועדון, ולאחר שהמשא ומתן עלה על שרטון הפסיקו השניים את תמיכתם בהפועל. ביליה לא הגיע מאז למשחקי הקבוצה, ואילו נקש לא הסתיר את שאיפתו שכץ יתעשת ויאפשר לו להציל את מחלקת הנוער שנמצאת על סף התרסקות.

 

 

בימים האחרונים, לאחר שנקש גויס מחדש בהסכמתו של כץ שהתחייב להיכנס למשא ומתן מחודש, העביר איש העסקים 50,000 שקל למועדון, שבאמצעותם נרכשו שישה שערים חדשים למתחם האימונים בקרית חיים בניסיון להביא לכך שהמגרש יאושר לקיום משחקים. כעת מקווים בהפועל שהמשא ומתן יסתיים בצורה חיובית ויוביל להצלתה של מחלקת הנוער.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר