אמיר הברפלד. ליקויים שמתגלים על בסיס שבועי
אמיר הברפלד. ליקויים שמתגלים על בסיס שבועי

פגישה גורלית בין הברפלד וביליה לכץ

האיש החזק בהפועל חיפה אמיר הברפלד והקבלן נסים ביליה העבירו לבעלים יואב כץ מסמך דרישות, ואם הן לא יתקבל “הם יקבלו החלטות”

פורסם בתאריך: 7.10.18 09:24

“פגישה גורלית” – כך מגדירים גורמים המקורבים לאמיר הברפלד, האיש החזק בהפועל חיפה, את הפגישה שלו ושל הקבלן נסים ביליה עם הבעלים יואב כץ שמתוכננת להתקיים בעוד כעשרה ימים, עם הגיעו של כץ לישראל. הברפלד וביליה העבירו לכץ מסמך דרישות לשינויים מהותיים בניהולו של המועדון, ואם הבעלים לא יקבל את דרישותיהם “הם יקבלו החלטות”.

המסמך כולל רשימה של ליקויים שמתגלים על בסיס שבועי. אחד מהנושאים שעליהם מצביעים השניים הוא תסיסה בקרב בעלי מנויי היהלום. כזכור, בניגוד לעבר לא מורשות הקבוצות ששוכרות את האיצטדיון להשתמש בשירותי הסעדה משלהן, והמזון לצופים מסופק על ידי חברת קייטרינג שזכתה במכרז של חברת האיצטדיון.

עד העונה סיפקה הפועל לבעלי מנויי היהלום כיבוד שאותו היא קיבלה מתרומות או רכשה תמורת סכומים סמליים. כעת, כשהמחיר האמיר ל־100-50 למנה, הוחלט להפריד בין רוכשי המנויים, שרשאים להיכנס לחדר ה־VIP, למקבלי ההזמנות, שזוכים לקבל רק כיבוד קל. במשחק הבית האחרון של הקבוצה לפני שלושה שבועות מול בית”ר ירושלים (2:2) פרצה במקום מהומה, ועשרות מוזמנים נכנסו לחדר ה־VIP והדבר גרם לצפיפות גדולה.

 

 

גורמים בהפועל מבקרים את ההחלטה, ואחד מהם אמר ל”כלבו – חיפה והצפון”: “הספונסרים מקבלים הזמנות כחלק מההסכם איתם. אם יאסרו עליהם להיכנס לחדר ה־VIP הם יברחו”.

בעניין אחר, בהפועל נדהמו לקבל מחברת האיצטדיון העירוני דרישה לתשלום של 18,000 שקל בגין ההרס שזרעו אוהדי בית”ר ירושלים במשחק בין הקבוצות. בחברת האיצטדיון כבר רגילים לתופעה המכוערת שמאפיינת את אוהדי בית”ר אשר שוברים כיסאות ועוקרים כלים סניטריים בתאי השירותים ומעקות, אך הפעם נדמה שהם עברו כל גבול. הפועל תשלם על תיקון הנזקים והיא תתבע החזר מהבעלים החדש משה חוגג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ופר

    קבוצה שמתנהלת כמו מכולת שכונתית. ככה זה נראה שיש תורמים ומתנדבים שמנהלים קבוצת כדורגל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר