שון גולדברג. יעזוב בתום העונה? (צילום: צלמוס)
שון גולדברג. יעזוב בתום העונה? (צילום: צלמוס)

בגלל משיכת הזמן של כץ: הפועל עלולה לאבד את גולדברג

כפי שקרה במקרים רבים בעבר שבהם התמהמה יואב כץ בהחתמתם של שחקנים שחוזיהם מסתיימים, עשויה הפועל חיפה למצוא את עצמה ללא מגן שמאלי לאחר ששון גולדברג קיבל פניות מקבוצות אחרות. וגם: על אף דרישתו של כץ לקבל את מלוא סעיף השחרור של מקסים פלקושצ’נקו, יעקב שחר קיזז 50,000 דולר מסעיף השחרור של השחקן

פורסם בתאריך: 10.2.19 07:26

האם ההיסטוריה חוזרת על עצמה? בגלל התמהמהותו של יואב כץ בהחתמתו של המגן השמאלי שון גולדברג על חוזה לעונה נוספת, עלולה הפועל חיפה לאבד את השחקן שכבר קיבל פניות מבני יהודה, מהפועל קרית שמונה וממכבי נתניה להצטרף לשורותיהן בעונה הבאה.

כזכור, בעונה שעברה איבדה הפועל את חנן ממן ואת עדן בן בסט שעזבו להפועל באר שבע, והעונה איבדה הקבוצה את ארנסטס שטקוס שחתם לעונה הבאה בבית”ר ירושלים. וזאת לאחר שכץ לא מיהר להחתימם על חוזה חדש. גולדברג הוחתם בקיץ האחרון על חוזה לעונה אחת בלבד, וזאת לאחר ששוחרר ממכבי תל אביב. כעת, לאחר שלא הוחתם לעונה נוספת, רשאי השחקן לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה. עם זאת, גורם בהפועל אמר ל”כלבו” כי גולדברג מעדיף לסיים את העונה ורק לאחר מכן להחליט היכן הוא ישחק בשנה הבאה.

בהפועל חוששים שכמו שחקנים רבים לפניו שכץ משך אותם, גם גולדברג יעזוב, ובמצבת המגנים השמאליים של הכדורגל הישראלי לא ניתן יהיה למצוא שחקן ברמתו.

 

 

בעניין אחר, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לא התייחס להתנגדותו של כץ לקזז 50,000 דולר מסעיף השחרור של מקסים פלקושצ’נקו, והעביר לחשבונה של היריבה העירונית כ־380,000 יורו במקום 420,000 יורו שאותם דרש כץ.

כפי שנחשף כאן לראשונה, בהסכם ההעברה של גילי ורמוט להפועל בחלון ההעברות של העונה שעברה סוכם בין המועדונים כי בעסקה עתידית יקוזזו של 50,000 דולר מסכום המכירה של שחקן הפועל שיעבור למכבי. כשהחלה להתרקם עסקת העברתו של פלקושצ’נקו לצד הירוק של הכביש טען כץ כי לא מדובר בעסקת מכירה אלא בפדיון הכרטיס, ולכן הסיכום בין המועדונים אינו תקף במקרה זה. כעת נודע ל”כלבו = חיפה והצפון" כי מכבי העבירה להפועל כ־380,000 יורו “בלבד” והציבה את כץ בפני מצב מוגמר.

כעת ממתין פלקושצ’נקו, כמו חבריו לשעבר בהפועל, לקבלת המענק על ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית. כזכור, שחקני הפועל ציפו לקבל את המענק במשכורת חודש דצמבר, אך זה לא נכנס לחשבונות הבנק שלהם.

הפועל תחל בשבוע הקרוב להפיץ כרטיסים לדרבי שייערך בעוד שלושה שבועות, ובניגוד לדרבים האחרונים הצפי הוא ל־30,000 צופים בעקבות הרוח החדשה שנושבת אצל היריבה העירונית מכבי חיפה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר