ארנסטס שטקוס. האוהדים לא סולחים לו (צילום: צלמוס)
ארנסטס שטקוס. האוהדים לא סולחים לו (צילום: צלמוס)

הפועל לאוהדיה: "הפסיקו לקלל את שטקוס"

בכירים בהפועל חיפה נפגשו עם ראשי האוהדים כדי לשכנע אותם להפסיק את מחאתם נגד השוער ארנסטס שטקוס. וגם: אנשי עסקים ויואב כץ ששילמו 250,000 שקל תמורת האופציה לרכוש את כרטיסו של בן אז’ובל צפויים יודיעו להפועל עכו כי הם לא מעוניינים לרכוש אותו

פורסם בתאריך: 16.2.19 08:38

בכירים בהפועל חיפה נפגשו בסוף השבוע שעבר עם ראשי האוהדים של הקבוצה בניסיון לשכנע אותם להפסיק את מחאתם נגד השוער הליטאי ארנסטס שטקוס. בחודש האחרון, מאז ששטקוס חתם על חוזה בבית”ר ירושלים לעונה הבאה, הוא חוטף קללות, עלבונות ושריקות בוז מהקהל האדום, ובקבוצה מבקשים להימנע מכך כדי לא לפגוע במאמציה של הקבוצה להתברג בפלייאוף העליון. המסר החד משמעי של המועדון היה: "הפסיקו לקלל את שטקוס".

בקבוצה שוררת אכזבה מיכולתו של בן אז’ובל שהגיע אליה בהשאלה מהפועל עכו, ובמועדון מעריכים כי כרטיס השחקן שלו לא יירכש בתום העונה והוא יחזור לעכו. אנשי עסקים ששילמו 220,000 שקל ויואב כץ שהוסיף 30,000 שקל תמורת האופציה לרכוש את הכרטיס של אז’ובל מחויבים להודיע לעכו עד אמצע חודש יוני אם הם מעוניינים לרכוש אותו תמורת 600,000 שקל נוספים.

 

 

מכיוון שהבעלים של הפועל יואב כץ אינו נוהג לרכוש שחקנים, הוא קיבל את אז’ובל בהשאלה, ואנשי העסקים הם אלה שיחליטו אם לרכוש את כרטיסו. בשלב זה מסתמן כי ההחלטה שתתקבל תהיה לספוג הפסד של רבע מיליון שקל ולא להשקיע בשחקן 600,000 שקל נוספים.

בעניין אחר, הפועל ספגה קנס של 1,500 שקל מוועדת המשמעת של ההתאחדות כדורגל לאחר שבמשחקה מול עירוני קרית שמונה (1:1) לפני שלושה שבועות, שהיה גם משחק הבכורה של עידן שמש בקבוצה, שמו לא הופיע על חולצתו.

 

בן אז’ובל. לא שווה את הכסף? (צילום: צלמוס)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כריש אדום

    שקר וכזב אני הייתי בכל המשחקים אפילו קללה אחת הוא לא קיבל ולא שריקות בוז מאיפה ההמצאות הללו ? היחיד שחתם באמצע עונה ולא קיבל קללות מספיק להמציא תירוצים ליכולת המחרידה ואני גם חושד שחלק מהשחקנים מכרו את המשחק נגד אשדוד זה היה הזוי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריך להודות לשטקוס על עונה חלומית וגביע! תרומתו לעונה הנהדרת היא גדולה ביותר. חבל שהוא הולך אבל אני מבין את רצונו לשדרג את השכר ולשחק בקבוצה שיש בה הרבה יותר תקווה להצלחות.

  3. אוהד אדום

    לא מקובל לקלל אבל אני לא יודע מאפו זה בא אני הולך למשחקים לעולם לא שמעתי שמקללים שחקן זה או אחר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר