עאיד חבשי. עוד שנתיים בירוק (צילום: צלמוס)
עאיד חבשי. עוד שנתיים בירוק (צילום: צלמוס)

מכבי מימשה את האופציה על חבשי

למרות רצונו לשחק בחו”ל צפוי הבלם עאיד חבשי לשחק עוד שנתיים במכבי חיפה. לפי חוזהו הוא יזכה לשדרוג של 15 אחוז בשכרו, אך הוא מעוניין להשתכר יותר

פורסם בתאריך: 29.3.19 08:07

מכבי חיפה הודיעה לבלם עאיד חבשי על מימוש האופציה עליו, והשחקן ימשיך להימנות עם סגל הקבוצה בשתי העונות הבאות. לפני שלוש שנים חתמו מכבי וחבשי על חוזה לחמש שנים, כאשר למועדון היתה שמורה האופציה לשנתיים האחרונות בו.

חבשי, שנמנה עם סגל נבחרת ישראל בשני משחקיה הראשונים במוקדמות יורו 2020 מול סלובניה (1:1) ואוסטריה (2:4), אמר לחבריו כי הוא מעוניין לנסות את מזלו בקבוצה באירופה כבר בקיץ הקרוב, אך לאחר שמכבי מימשה את האופציה עליו, היא זו שתחליט אם למכור אותו ובכמה כסף. לפי החוזה בין הצדדים יזכה חבשי לשדרוג של 15 אחוז בשכרו, אך בסביבתו אומרים כי אם הוא אכן יישאר בקבוצה הוא מצפה מנשיא המועדון יעקב שחר לשדרוג בשיעור גדול יותר.

חבשי נמצא ברוטציה עם שאר הבלמים בקבוצה – אטיין ריינן, עופרי ארד ורמי גרשון (אליסון דוס סנטוס כבר מזמן לא נספר על ידי המאמן מרקו בלבול) – ומקווה להוכיח את עצמו בתשעת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה כדי לזכות במקום של קבע בהרכב.

 

 

לאחר שבועות ארוכים התחדש המשא ומתן בין מכבי לשון וייסמן. החלוץ דרש לתקן כמה סעיפים מהותיים מבחינתו בחוזה החדש שהוצע לו, וכעת הוא ממתין לתשובת המועדון.

מחר (שבת) ייפגשו מכבי ומכבי תל אביב באיצטדיון בנתניה למשחק שבסיומו עשויים התל אביבים לזכות באליפות. בעקבות היריבות בין שני המועדונים יצא ארגון הקופים הירוקים בקריאה לשחקנים לעשות את הכל כדי למנוע משחקני מכבי תל אביב לחגוג על חשבונם. רבים מאוהדי הקבוצה שוקלים לא להגיע למשחק כדי לא להיות שותפים לחגיגות אליפות צהובות.

 


 

 


 

עאיד חבשי. מאבק קשה על מקום בהרכב (צילום: צלמוס)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יבגני

    מכבי צריכה להביא את עמית כהן שמשחק בחדרה, אחלה פוטנציאל, וגם את עידן נחמיאס מקרית שמונה כבלם נוסף.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר