יואב כץ. מה עם הכסף? (צילום: צלמוס)
יואב כץ. מה עם הכסף? (צילום: צלמוס)

בהפועל חוששים: כץ ישהה את המענקים וישאיר אצלו את הכסף

שחקני הפועל חיפה חוששים שיואב כץ ימשיך להשהות את תשלום המענק על השגת הכרטיס לאירופה בשנה שעברה ויחסוך את התשלום לשחקנים שיעזבו את הקבוצה

פורסם בתאריך: 11.4.19 10:24

שחקני הפועל חיפה חוששים שהבעלים יואב כץ ימשיך להשהות את תשלום המענק שהוא הבטיח להם בשלהי העונה שעברה על ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית, וימשוך את העניין עד לאחר סיום העונה. בכך, טוענים השחקנים, יחסוך כץ תשלום מענק לשחקנים שיעזבו את הקבוצה וישאיר אצלו את חלק הארי של הסכום שהתקבל מאופ”א ושנאמד ב־250,000 יורו.

השחקנים עדיין מקווים שהמענק בסך של 16,000 שקל לכל אחד מהם יועבר לחשבונם במשכורת חודש מרץ, שצפויה להיות משולמת עד 15 באפריל, אך הם אינם אופטימיים. בשלב זה נראה כי רק שחקנים בודדים יישארו בקבוצה בעונה הבאה, ובהם דור מלול, ניסו קפילוטו, גל אראל וגילי ורמוט, ובסופו של דבר רק הם יקבלו את המענק. שחקנים שאינם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה וצפויים לעזוב כבר מתכננים פנייה לערכאות משפטיות אם לא יקבלו את המענק שהובטח להם.

 

 

דיון בעניינו של הבלם הרומני גבריאל תמאש אמור להתקיים היום (חמישי) לבקשתם של עורכי דינו שמבקשים לשחררו ממעצר הבית שבו הוא נתון ולחילופין לאפשר לו לצאת לאימונים ולמשחקים. תמאש עלול להיתקע בישראל לאחר סיום העונה בשל צו איסור יציאה מהארץ שהוצא נגדו ובשל העובדה שדרכונו נלקח ממנו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר