יואב כץ. עוד יימצא הפראייר שיסכים לעבוד תחתיו (צילום: צלמוס)
יואב כץ. עוד יימצא הפראייר שיסכים לעבוד תחתיו (צילום: צלמוס)

כץ מחפש מועמדים לתפקיד נציג הבעלים במקום הברפלד

גורמים בהפועל חיפה טוענים כי הבעלים יואב כץ נפגע מאוד מהתפטרותו של אמיר הברפלד וכי הוא פנה לכמה מועמדים פוטנציאליים אך עד כה לא קיבל כל תשובה חיובית

פורסם בתאריך: 18.5.19 08:28

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מחפש מועמדים לתפקיד נציג הבעלים במועדון במקומו של אמיר הברפלד שהתפטר לפני כשבועיים. גורמים בהפועל טוענים כי כץ פנה כבר לכמה מועמדים פוטנציאליים מהתחום העסקי ומתחום הספורט, אך עד כה לא קיבל כל תשובה חיובית.

עוד טוענים גורמים במועדון כי התפטרותו של הברפלד, בעקבות פיצוץ המשא ומתן להעברת מחלקת הנוער וחלק מסמכויות הניהול של הקבוצה הבוגרת מכץ לקבוצת אנשי העסקים בראשותם של הברפלד וצחי נקש, פגעה באגו של כץ, ולכן הוא פועל למינוי מיידי של מחליף. התפקיד נושא בצדו שכר נאה, ולמרות זאת גם הברפלד וגם קודמיו, ובהם דורון אוסידון ויהודית זוסמנוביץ’, לא שרדו את העבודה עם כץ ועזבו את המועדון.

 

 

במקביל מחפש כץ גורם בעל ממון שיסכים לקבל לידיו את מחלקת הנוער ולנהל אותה, בדומה למתכונת שבה אמורה היתה לפעול קבוצת אנשי העסקים של הברפלד ונקש. בשל הפסקת התמיכה של אנשי העסקים במחלקת הנוער, ביום שלישי יצאו שחקני קבוצת הנוער של הפועל לירושלים למשחק המבחן הראשון לעלייה לליגת העל מול הפועל קטמון, והשחקנים נדרשו לשלם מכספם 150 שקל עבור עצירה במלון בבירה כדי לנוח ולאכול לפני המשחק – דבר שבעבר מומן על ידי הברפלד ונקש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר