דורון אוסידון. “אני לא מוכן להגיב” (צילום: צלמוס)
דורון אוסידון. “אני לא מוכן להגיב” (צילום: צלמוס)

אוסידון דחה הצעה של כץ להחליף את הברפלד

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ פנה לדורון אוסידון והציע לו לשוב לתפקיד נציג הבעלים. כץ הסכים לעמוד בכל התנאים שהציב אוסידון, אך זה ויתר לבסוף על ההצעה

פורסם בתאריך: 10.6.19 07:13

בחיפושיו אחר מחליף לאמיר הברפלד פנה הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לקודמו של הברפלד כנציג הבעלים – דורון אוסידון – והציע לו לשוב לתפקיד, אך אחרי כמה שיחות דחה אוסידון את ההצעה.

גורם המקורב לשני הצדדים אמר ל”כלבו – חיפה והצפון” כי בתחילה השיב אוסידון שהוא יסכים לחזור להפועל בתנאי שהוא יהיה זה שימנה מנכ”ל למועדון אשר יעבוד תחתיו. אוסידון אף העביר לכץ רשימה של מועמדים, ובהם הסמנכ”ל הקודם רון פלדהיים, והבטיח כי אם הוא יחזור הוא יארגן לקבוצה הבוגרת מחנה אימונים בחו”ל אשר ימומן על ידי ספונסר שיאמץ אותה עד תום העונה הבאה. אותו גורם סיפר כי כץ נענה לכל התנאים שהציב אוסידון, אך זה ויתר בסופו של דבר על ההצעה לנוכח מערכת היחסים בינו לבין כץ שהביאה אותו לעזוב את המועדון לפני שנה.

“אני לא מוכן להגיב”, אמר אוסידון ל”כלבו – חיפה והצפון”. דובר הפועל נועם רגב לא הגיב עד לסגירת הגיליון.

 

 

בעניין אחר, בימים האחרונים נפגשו אנשי הפועל עם יו”ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי ודנו עמו על המשך השימוש במתחם האימונים בקרית חיים.

כזכור, ההסתדרות דורשת לחתום על חוזה חדש עם דמי שכירות חודשיים, בניגוד ל־15 השנים האחרונות שבהן הושכר המתחם להפועל ללא תמורה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר