ריסטו מיטרבסקי. מצטרף לרשימת התובעים (צילום: צלמוס)
ריסטו מיטרבסקי. מצטרף לרשימת התובעים (צילום: צלמוס)

מיטרבסקי יגיש תביעה של כ־100,000 שקל נגד הפועל

הבלם המקדוני ריסטו מיטרבסקי, שישחק בעונה הקרובה בספסי ספאנטו ג’ורג’ הרומנית, דורש מהפועל חיפה כ־100,000 שקל שמגיעים לו לטענתו בגין תשלומי פנסיה, דמי הבראה וקיזוזי שכר שונים

פורסם בתאריך: 4.7.19 10:56

הפועל חיפה ממשיכה במסורת של צבירת תביעות מצדם של שחקנים, מאמנים ועובדים, ותביעה חדשה שצפויה להיות מוגשת כבר בימים הקרובים היא של הבלם המקדוני ריסטו מיטרבסקי.

מיטרבסקי, שישחק בעונה הקרובה בספסי ספאנטו ג’ורג’ הרומנית, מתכוון לתבוע מהפועל, באמצעות עו”ד ערן פיינשטיין, כ־100,000 שקל שמגיעים לו לטענתו בגין תשלומי פנסיה שלא הועברו, דמי הבראה שלא שולמו וקיזוזי שכר שבוצעו שלא כדין. לפיכך פנה השחקן לקבוצה בדרישה לקבל לאלתר את כל תלושי השכר שלו מהעונה וחצי שלו בהפועל.

עו”ד פיינשטיין: “פנינו לקבוצה בדרישה לקבל את התלושים שלא חולקו לשחקן בניגוד למקובל, ורק לאחר שנקבל אותם נקבע את הסכום הסופי של התביעה”.

 

 

מיטרבסקי צפוי להיות השחקן הראשון שיתבע את הפועל בשל העיכוב בהעברת המענק בסך של 15,000 שקל שהובטח על ידי הבעלים יואב כץ לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי על ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית לפני כשנה אך עד כה לא הועבר אליהם.

נגד הפועל וכץ עומדות עדיין תביעותיהם של המנכ”ל לשעבר אפרים גבאי, של החלוץ המקדוני זרקו קוראץ’ ושל שוער המשנה לשעבר רובי לבקוביץ’, ולא מן הנמנע שבזמן הקרוב יוגשו תביעות נוספות נגד המועדון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיים

    כל הכבוד. רק דרך תביעות אפשר לגרום לו לשלם. הכי חשוב זה לפרסם כל תביעה כדי שהטענה שכץ משלם בזמן, תוכח שאינה נכונה. בהצלחה !!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר