היכל הספורט ברוממה. לשתי הקבוצות אין אלטרנטיבות אחרות
היכל הספורט ברוממה. לשתי הקבוצות אין אלטרנטיבות אחרות

הקבוצות החיפאיות עדיין לא חתמו על הסכם שכירות בהיכל

למרות שמכבי חיפה והפועל חיפה אמורות לפתוח בקרוב את אימוניהן, שתי הקבוצות עדיין לא חתמו מול חברת אתו”ס על הסכמי השכירות של היכל הספורט ברוממה

פורסם בתאריך: 26.7.19 10:53

מכבי והפועל חיפה עדיין לא חתמו מול חברת אתו”ס על הסכם השכירות של היכל הספורט ברוממה לעונת המשחקים הקרובה, למרות ששתי הקבוצות אמורות לפתוח את אימוניהן כבר בתחילת חודש אוגוסט.

מכבי אמנם החזירה את משרדיה להיכל ואף הגיעה לסיכום עם אתו”ס על תנאי השימוש בו, אך ההסכם בין הצדדים עדיין לא נחתם. בהפועל הבעיה היא גדולה יותר, ולטענת חברי עמותת לב אדום הם נדרשים לשלם סכום גדול יותר מאשר הם שילמו בעונה החולפת. עוד טוענים בעמותה כי הדרישה לתשלום גבוה יותר מהווה איום קיומי על פעילותה של הקבוצה. למרות הקשיים, גם במכבי, גם בהפועל וגם באתו”ס מאמינים שההסכמים ייחתמו, שכן לשתי הקבוצות אין אולמות חלופיים בחיפה שבהם הן יוכלו לשחק.

 

 

מאמן מכבי דניאל סאואנה אמור לחזור לישראל בימים הקרובים, ומיד לאחר מכן ייפתחו אימוני הקבוצה. מכבי תפתח את העונה ב־28 בספטמבר במשחק מול מכבי תל אביב שהוקדם בשל המסע לארצות הברית, ובינתיים הסגל של הקבוצה רחוק מלהיות מושלם. בגזרת הישראלים לא נמצא עד כה אף שחקן בעל שיעור קומה, ובגזרת הזרים מתקשה סאואנה להחליט מיהם השחקנים שיצורפו מכיוון שהבעלים ג’ף רוזן עדיין לא החליט כמה זרים להחתים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר