יציע ריק במשחק של הפועל חיפה. הירידה המשמעותית ביותר - ביציע היהלום (צילום: צלמוס)
יציע ריק במשחק של הפועל חיפה. הירידה המשמעותית ביותר - ביציע היהלום (צילום: צלמוס)

צניחה במספר המנויים של הפועל

המחאה נגד יואב כץ, הסגל החלש ועזיבתו של גבריאל תמאש הובילו לכך שעד כה מכרה הפועל חיפה כ־1,000 מנויים בלבד. וגם: מה חושבים השחקנים על ההתנהלות מול רועי שוקרני וחן דלמוני

פורסם בתאריך: 5.8.19 07:36

ירידה חדה במספר המנויים שמכרה הפועל חיפה לקראת העונה שבפתח מדירה שינה מאנשי המועדון, וכעת – לאחר שהבלם הרומני גבריאל תמאש שהיה אהוב הקהל האדום – גבר החשש מפני פגיעה כלכלית קשה.

המחאה של אוהדי הפועל נגד הבעלים יואב כץ והמנכ”ל אורן שטרלינג והסגל החלש שהעמיד המועדון הובילו לכך שבשלב זה, כאשר נותרו שלושה שבועות בלבד לשריקה הפתיחה של העונה, מכרה הקבוצה כ־1,000 מנויים בלבד – כמחצית ממספר המנויים שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה המשמעותית ביותר – כ־80 אחוז – נרשמה במספר המנויים שנרכשו ליציע היהלום, ובהפועל מייחסים זאת לעזיבתם של אנשי העסקים נסים ביליה, צחי נקש ואמיר הברפלד שהובילה לנטישתם של רבים מיושבי היציע.

סיום דרכו של תמאש בקבוצה גרם לעצירה כמעט מוחלטת של מכירת המנויים, וקבוצות הווטסאפ והפייסבוק של אוהדי הקבוצה נשמעים קולות על אקט הפגנתי של החזרת מנויים שכבר נרכשו.

 

 

בעניין אחר, שחקנים בהפועל זועמים על היחס שמקבלים שני המנודים – רועי שוקרני וחן דילמוני. “אני מתבייש בהתנהלות מולם”, אחר שחקן בקבוצה, “היום אלה הם, מחר זה יכול להיות כל שחקן אחר בקבוצה”.

שוקרני מנהל משא ומתן עם הפועל נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית) מהליגה הלאומית, אבל דילמוני לא מוכן לעזוב בשום מחיר. הבעלים יואב כץ הבהיר למאמן חיים סילבס כי עד שהשניים ישוחררו לא יצורפו שחקנים חדשים לסגל. שוקרני ודילמוני, בסיוע של ארגון השחקנים, פנו לעו”ד שי אליאס שמתכוון להגיש בשמם תביעות נגד הפועל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדום עם ניסיון.

    קץ הכילי

    לא יהיו מינויים עד שלא יהיה רכש איכותי ביותר.

    או

    כץ הגיע הזמן להחליט…… הביתה או השקעה
    לטווח ארוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר