גבריאל תמאש בבית המשפט. ייצוג בחינם? (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש בבית המשפט. ייצוג בחינם? (צילום: ניר קידר)

התביעה בדרך: הכסף לעורך הדין של תמאש לא הועבר

לפני עשרה ימים העבירה אסטרה ג'ורג'יו להפועל חיפה את הכסף תמורת שחרורו של הבלם גבריאל תמאש ועבור תשלום לעורך דינו איתן סטולר. לטענת עו"ד שאולי כהן המייצג את סטולר, הכסף לעורך הדין לא הגיע ליעדו, ובימים הקרובים יוגשו תביעות נגד המועדון ויואב כץ

פורסם בתאריך: 18.8.19 13:42

למרות שאסטרה ג'ורג'יו העבירה להפועל חיפה כבר לפני עשרה ימים את הכסף תמורת שחרורו של הבלם גבריאל תמאש ועבור תשלום לעו"ד איתן סטולר, שייצג אותו בהליך המשפטי של נהיגה במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול, הכסף לעורך הדין לא הגיע ליעדו.

עו"ד שאולי כהן, שמייצג את עו"ד סטולר, הודיע לבעלים של הפועל יואב כץ כי לנוכח העיכוב בהעברה שכר טרחתו של מרשו הוא מתכוון להגיש תביעה גם נגד המועדון וגם נגד כץ באופן אישי.

עו"ד כהן אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "עו"ד סטולר לא קיבל את כספו משום גורם, ושחרורו של תמאש בוצע בניגוד לצו העיקול של לשכת ההוצאה לפועל. הפועל קיבלה את הכספים עבור עו"ד סטולר אך השאירה את הכספים אצלה. מעבר להפרת צו עיקול מצדה של הפועל, מדובר בעשיית עושר ולא במשפט. לפיכך יוגשו תביעה נזיקית וכספית נגד הפועל ותביעות אישיות נגד בעליה ו/או מנהליה".

 

 

לעומת סטולר, שחקן העבר של הפועל אבנר חדד הודיע לכץ כי הוא מסכים לקבל בתשלומים את 40,000 השקלים, בתוספת ריבית, שחייב לו הבלם הרומני גבריאל תמאש.

חדד: “כץ אמר לי שתמאש חייב גם לו כסף. הוא אמר לי שהוא ישלם לי את החוב בתשלומים, ואני בטוח שהכספים ישולמו”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר