מיקי קופל. “אם קוראים לי מההסתדרות אני מניע את האוטו ומגיע לחתום”
מיקי קופל. “אם קוראים לי מההסתדרות אני מניע את האוטו ומגיע לחתום”

קופל מציע לשכור את מתחם קרית חיים מההסתדרות

איש העסקים מיקי קופל, המשמש כמנהל המקצועי של מ.ס רובי חיפה, מעוניין לשכור את מתחם האימונים בקרית חיים לאחר פקיעת הסכם השכירות של המתחם בין הפועל חיפה להסתדרות ביולי 2020

פורסם בתאריך: 13.9.19 08:34

האם הפועל חיפה בדרך החוצה מקרית חיים? איש העסקים מיקי קופל, המשמש כמנהל המקצועי של מ.ס רובי שפירא חיפה, מעוניין לשכור את מתחם האימונים בקרית חיים החל מיולי 2020 – המועד שבו יסתיים הסכם השכירות של המתחם בין הפועל להסתדרות.

כפי שפורסם ב”כלבו – חיפה והצפון” כבר לפני חצי שנה, ההסתדרות דורשת מהבעלים של הפועל יואב כץ לחתום על הסכם חדש שבמסגרתו יידרש המועדון לראשונה לשלם דמי שכירות, שנאמדים ב־10,000 שקל לחודש, תמורת השימוש באיצטדיון קרית חיים. מאז שכץ לקח לידיו את הפועל לפני כ־15 שנה הוא קיבל את המתחם בחינם ונדרש רק לשלם את הארנונה ואת חשבונות המים והחשמל.

 

 

אם כץ לא יודיע בקרוב כי הוא מעוניין בהמשך ההתקשרות עם ההסתדרות, תבחן ההסתדרות את הצעתו של קופל, שמתחייב להשקיע במתחם כמיליון וחצי שקל – חלקם מכספו וחלקם ממענקים מקרן המתקנים ומההתאחדות לכדורגל. קופל מתכוון להציע לכץ את המתחם לטובת מחלקת הנוער של הפועל בתמורה להעברת זכויות הניהול של המחלקה לידיו, ואם כץ יסרב צפויה מחלקת הנוער של מ.ס רובי לעבור למתחם.

קופל: “הרעיון שלי הוא להפוך את מ.ס רובי לקבוצה בת של הפועל לפי המודל של מכבי תל אביב ובית”ר תל אביב, ובכך ליצור מועדון עם 500 ילדים ושתי קבוצות בוגרים. אם קוראים לי מההסתדרות אני מניע את האוטו ומגיע לחתום”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר