ג’יימס יאנג. הצוות המקצועי לא מתלהב ממנו (צילום: דוברות מכבי חיפה)
ג’יימס יאנג. הצוות המקצועי לא מתלהב ממנו (צילום: דוברות מכבי חיפה)

סאואנה שוקל לחתוך את יאנג עוד לפני המסע לארצות הברית

במכבי חיפה שוררת אכזבה מיכולתו של ג’יימס יאנג. הקבוצה עדיין לא רשמה את שחקניה הזרים באיגוד הכדורסל, וגם אם היא תוותר על יאנג, הדבר לא יפגע באפשרות להחליף זרים בהמשך העונה. וגם: בצעד מכוער הופסקה עבודתו של הכרוז שלמה בן יעקב אחרי 21 שנים בהתנדבות

פורסם בתאריך: 15.9.19 07:38

מכבי חיפה עדיין לא רשמה באיגוד הכדורסל את ארבעת הזרים שלה לעונה הקרובה – הפוינט גארד גרגורי ורגאס, הגארדים/פורוורדים סקוט סאגס וג’יימס יאנג והסנטר אריק אנדרסון – ומשמעות הדבר היא שיתאפשר לה להחליף שחקנים זרים מבלי שהדבר יפגע באפשרות להחליף זרים בהמשך העונה.

עד כה ערכה מכבי שני משחקי הכנה – מול הפועל חולון ומול הפועל תל אביב – והפסידה בשניהם תוך הצגת יכולת לא מעודדת. המאמן דניאל סאואנה כבר בוחן את האפשרות לוותר על יאנג שלא שיחק מול חולון בגלל פציעה וגילה יכולת חלשה מול הפועל תל אביב. בכל מקרה, גורמים במכבי אומרים כי עד ליציאה למסע המשחקים בארצות הברית ייתכנו שינויים במצבת השחקנים.

בינתיים ממשיכים אנשי מכבי בחיפושיהם אחר ספונסר ראשי במקומה של חברת האנטר, והמטרה שהם הציבו לעצמם היא לסגור את הנושא עוד לפני הטיסה לארצות הברית.

 

 

בתוך כך, הכרוז של מכבי שלמה בן יעקב סיים את תפקידו בקבוצה אחרי 21 שנה, ובימים הקרובים צפויה הקבוצה למנות כרוז חדש לקראת העונה הקרובה.

בתחילת השבוע זומן בן יעקב למשרדי הקבוצה בהיכל הספורט ברוממה, ושם הוא התבשר על ידי המנכ”ל אסף רוזנבלט כי הוחלט להיפרד ממנו וכי הקבוצה מודה לו על כל שנות פועלו בהתנדבות.

“אני מבקש להודות למכבי על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לשמש ככרוז שלה במשך יותר משני עשורים”, אמר בן יעקב ל”כלבו”, “עם זאת, אני מאוכזב מכך שלא נתנו לי, כפי שביקשתי, עונת פרישה לאחר שהקבוצה חזרה לליגת העל. זה יכול היה להיות סיום מדהים עבורי. אמשיך להיות אוהד של הקבוצה ולהגיע לכל משחק שלה, ואני מקווה שהיא תחזור לצמרת הכדורסל הישראלי כי שם הוא מקומה”.

ובצד השני של הכביש, הפועל חיפה החתימה את הסנטר איגור נסטרנקו (29, 2.03 מטרים) ששיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל נהריה מליגת העל, ואת הגארד להב הולין (20, 1.93 מטר). עד כה לא הושג סיכום בין הפועל לחברת הבנייה פרשקובסקי על המשך האימוץ של הקבוצה, והפערים בין הצדדים הם גולים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר