אולגה ארקדט. רוצה לשמור על תואר מלכת הנקודות
אולגה ארקדט. רוצה לשמור על תואר מלכת הנקודות

פנים חדשות: מכבי XT החתימה שתי שחקניות זרות מרוסיה

אולגה ארקדט בת ה־33 ששיחקה לפני שלוש שנים בהפועל קרית אתא, ולובה פרונינה בת ה־30 ששיחקה במשך 11 עונות ברציפות בסופרליגה הרוסית הן הזרות החדשות של מכבי XT חיפה

פורסם בתאריך: 22.9.19 08:54

אלופת המדינה בכדורעף לנשים מכבי XT חיפה משנה את פניה כמעט לחלוטין, ואחרי שבשבוע שעבר החתימה הקבוצה את ואגר אלאייב מאזרבייג’ן למאמנה החדש, השבוע הוחתמו בה שתי זרות חדשות בניסיון להשאיר את צלחת האליפות בחיפה.

השחקנית הבכירה מבין השתיים היא אולגה ארקדט הרוסייה, ששיחקה לפני שלוש שנים בהפועל קרית אתא, ובאותה העונה היא זכתה בתואר מלכת הנקודות לאחר שייצרה יותר נקודות מכל שחקנית אחרת בליגה. ארקדט בת ה־33 משחקת בתפקיד הקבלנית, ובמכבי בטוחים שהיא תיאבק גם בעונה הקרובה על התואר שבו היא זכתה לפני שלוש עונות.

השחקנית השנייה שהצטרפה לקבוצה היא הרוסייה לובה פרונינה בת ה־30, ששיחקה במשך 11 עונות ברציפות בסופרליגה הרוסית, וזוהי לה העונה לראשונה שבה היא יוצאת לשחק מחוץ לגבולות מולדתה.

 

 

במקביל האריכה מכבי את חוזיהן של הקפטנית אנסטסיה ברבנישקובה ושל תמר שטיין לשתי העונות הבאות, והיו”ר והמנג’ר חיים קסל עסוק בימים אלה במציאת זרות נוספות שיחזקו את הקבוצה.

בימים קרובים תפתח מכבי את אימוניה לקראת משחקי הליגה שייצאו לדרכם ב־25 באוקטובר. גם העונה ויתרה הקבוצה על השתתפותה באחד מהמפעלים האירופיים, וקסל מנסה לארגן טורניר בין לאומי בהשתתפותן של קבוצות בכירות מאירופה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר