מצלמת אבטחה. הסוף לקנסות? (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
מצלמת אבטחה. הסוף לקנסות? (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

משליך הכוס צולם אך לא נתפס

הפועל חיפה סרקה את מצלמות האבטחה מהדרבי ומצאה את משליך כוס הקפה למגרש. בינתיים המשטרה לא מצליחה לאתרו

פורסם בתאריך: 28.9.19 08:58

הקנס בסך של 5,000 שקל שספגה הפועל חיפה על זריקת כוס הקפה למגרש בדרבי מול מכבי חיפה הביא לבחינה מחודשת של מצלמות האבטחה באיצטדיון העירוני, ובאחד מהסרטונים נראה בבירור משליך הכוס מהיציע המזרחי.

בעקבות הממצאים הגיש מנהל האירועים של הפועל יונה לסרי, שאחראי על נושא האבטחה במשחקי הבית של הקבוצה, תלונה במשטרת חיפה וצירף אליה את תמונתו של האוהד. המשטרה חילקה את התמונה לשוטרים ולמאבטחים שאבטחו ביום ראשון את משחקה של הפועל מול הפועל חדרה (2:1), אבל משליך הכוס הבין ככל הנראה שמחפשים אותו ולא הגיע למשחק. במשטרה מנסים כעת לאתר אותו ומאמינים כי הוא ייתפס בקרוב. גם בהפועל ממתינים לתפיסתו של האוהד כדי להגיש נגדו תביעה כספית.

 

 

בהפסד לחדרה לא נרשמו אירועים מיוחדים, אך למרות זאת הוחלט בהפועל שהיציעים בכל משחקי הבית שלה יצולמו לא רק ממצלמות הגובה באיצטדיון אלא גם ממצלמות שיוצבו על הדשא ויתעדו את המתרחש ביציעים.

לפני שבועיים סיים הפיזיותרפיסט הוותיק של הפועל דובי שטיין את עבודתו במועדון לאחר יותר מ־50 שנה, ואחרי שבמשחק מול בית”ר ירושלים ישב על הספסל הפיזיותרפיסט יונתן דנינו, במשחק מול הפועל חדרה היה זה מתן שדות – הפיזיותרפיסט הקבוע של נבחרות הגברים והנשים של ישראל בכדור מים. שדות בן ה־35, תושב קרית טבעון, אמור לחתום על חוזה בימים הקרובים ולהתמנות רשמית לפיזיותרפיסט הקבוע של הפועל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר