איצטדיון קרית חיים. יואב כץ רוצה את המתחם בחינם (צילום: קובי פאר)
איצטדיון קרית חיים. יואב כץ רוצה את המתחם בחינם (צילום: קובי פאר)

הצעתו של כץ נדחתה, הפועל צפויה לפנות את קרית חיים ביוני

במכתב ששלחה ההסתדרות ליואב כץ נכתב שאם הוא לא יחתום על חוזה שכירות בסך של 15,000 שקל בחודש, תיאלץ הפועל חיפה לפנות את מתחם קרית חיים ב־15 ביוני

פורסם בתאריך: 7.11.19 09:24

ההסתדרות במרחב חיפה הודיעה במכתב רשמי לבעלים של הפועל חיפה יואב כץ כי היא דוחה את הצעתו “להתקשר בהסכם הרשאה מחודש באותם תנאים של הסכם השכירות הנוכחי” לאיצטדיון קרית חיים, וכי אם הוא לא יחתום הסכם שכירות חדש, “הרי שב־15 ביוני 2020 תסתיים תקופת השכירות על כל ההשלכות הנובעות מכך, ואזי הנכם מתבקשים לכלכל צעדיכם מבעוד מועד כך שפינוי הנכס יתבצע במועד המתווה”.

במכתב שנשלח על ידי עו”ד יונה אדמון נכתב עוד כי ההסתדרות נכונה לקיים עם הפועל פגישה לליבון הדברים ולקידום המשא ומתן, אך היא “רואה עצמה חופשייה לקיים משא ומתן מקביל מול כל גורם חלופי”.

 

המכתב של ההסתדרות להפועל חיפה. הפינוי מתקרב

המכתב של ההסתדרות להפועל חיפה. הפינוי מתקרב

 

 

כפי שפורסם לראשונה ב”כלבו”, ההסתדרות דורשת מהפועל לחתום לאלתר על הסכם חדש שבו הוא יידרש לשלם דמי שכירות חודשיים בסך של 15,000 שקל. הפועל, שבמשך שנים מקבלת את המתחם בחינם ומשלמת רק את תשלומי הארנונה, החשמל והמים, מסרבת לכך.

בשבועות האחרונים קיבלה ההסתדרות הצעות משני אנשי עסקים – מיקי קופל וצחי נקש – לשכירת האיצטדיון, והם הבטיחו לה כי נוסף על תשלום דמי השכירות הנדרשים, בכוונתם להשקיע במתחם המוזנח יותר ממיליון שקלים כדי לשדרג אותו. המשמעות היא שרק הסכם חתום בידיו של כץ ישאיר את הפועל בקרית חיים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר