עומר עבאדי. מחסור באספקת דם (צילום: הפועל חיפה)
עומר עבאדי. מחסור באספקת דם (צילום: הפועל חיפה)

הפועל מסכימה לממן רק מחצית מעלות הניתוח של עבאדי

קשר הפועל חיפה עומר עבאדי סובל מתסמונת מדור, ורק ניתוח ברגלו בעלות של כ־30,000 שקל יכול לעזור לו לשוב לפעילות. הפועל הודיעה לו כי הוא מוכנה להשתתף ב־15,000 שקל

פורסם בתאריך: 10.11.19 07:08

הפועל חיפה מסרבת לממן ניתוח שעליו לעבור הקשר עומר עבאדי בן ה־18, אחד מכוכבי העתיד של הקבוצה. עבאדי, שפתח את העונה בסגל של הקבוצה הבוגרת ואף שותף במשחקי גביע הטוטו, סובל מתסמונת מדור (מצב שבו לחץ מוגבר בתוך אחד מהתאים האנטומיים בגוף גורם למחסור באספקת דם), ורק ניתוח ברגלו בעלות של כ־30,000 שקל יכול לעזור לו לשוב לפעילות.

ביטוח התאונות האישיות של עבאדי לא מכסה את עלות הניתוח שהוא אמור לעבור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ולכן הוא פנה למועדון אך קיבל תשובה כי הפועל מוכנה להשתתף רק במחצית מעלות הניתוח.

 

 

מקורב לעבאדי טוען כי בשל הפציעה הוא לא קיבל חוזה חדש ונותר ללא חוזה: “מתנהגים אליו כמו אל סוס. כל עוד הוא היה שחקן העתיד היה שווה להם להשקיע, אבל עכשיו, כשהוא פצוע, אפילו חוזה לא נותנים לו”.

דובר הפועל נועם רגב סירב להגיב.

ובעניין אחר, ראשי מחלקת הנוער של הפועל הציעו את תפקיד מאמן קבוצת נערים א’ לעידן בכסי, מאמן קבוצת הנוער של הפועל טירת כרמל. בכסי השיב בחיוב והתפטר מטירת כרמל, אך לאחר כמה ימים הודיעה לו הפועל כי הוא לא ימונה. למזלו, טירת כרמל הסכימה להחזירו לשורותיה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בושה

    לא השחקן הצעיר היחיד שחווה יחס כזה בגלל פציעה
    מועדון בזוי ושכונתי !!! והכל ברשות כץ ושטרלינג

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר