רמי גרשון. ניסיונותיו לחזור לפעילות כשלו (צילום צלמוס)
רמי גרשון. ניסיונותיו לחזור לפעילות כשלו (צילום צלמוס)

גרשון החל קורס מאמנים; עשוי להודיע על פרישה

בלם מכבי חיפה רמי גרשון החל ללמוד בקורס מאמנים במכון ווינגייט, ובמועדון מעריכים שהוא עשוי להודיע על פרישה בשל הפציעה בשרירי הבטן שבגללה הוא נעדר מהמגרשים כבר תקופה ארוכה

פורסם בתאריך: 28.11.19 09:34

רמי גרשון התחיל ללמוד בקורס מאמנים, וההערכות במכבי חיפה הן שהוא עשוי להודיע על פרישה מכדורגל בשל הפציעה שממנה הוא סובל ושבגללה הוא נעדר מפעילות כבר תקופה ארוכה.

גרשון עובר בימים אלה קורס בבית הספר למאמנים במכון ווינגייט שאותו הוא אמור לסיים בקיץ, כך שתהיה בידיו תעודת מאמן ויתאפשר לו לעבוד כמאמן כבר בעונה הבאה. הבלם סובל מכאבים בשרירי הבטן, אך בבדיקות שהוא עבר לאורך כל החודשים האחרונים לא התגלה ממצא שיכול להסביר את הסיבה לכאבים. לפני שלושה שבועות ניסה גרשון לחזור ולהתאמן, אך כבר בתחילת האימון הראשון שלו הוא הודיע כי הכאבים אינם מאפשרים לו להמשיך. אנשי הצוות הרפואי של מכבי עשו כל שביכולתם כדי לסייע לו, אבל הניסיונות כשלו.

לדבריו של מקורב לשחקן, גרשון בן ה־31 בוחן את כל האופציות, כולל פרישה מכדורגל, והלימודים בווינגייט הם שלב בדרך. הוא מחזיק בחוזה במכבי עד לתום העונה הבאה (2021-2020) בסך של כחצי מיליון דולר, ואם הוא ייאלץ לפרוש במהלך תקופת ההסכם יישמרו לו זכויותיו על פי חוק הביטוח של השחקנים בארץ עד לגיל 36.

 

 

הפציעה של מוחמד עוואד, שסובל מקרע ברצועות הקרסול, היא חמורה ממה שהעריכו תחילה, והוא יוכל לשוב לפעילות מלאה רק בעוד שישה עד שמונה שבועות.

בעניין אחר, לנוכח התקריות שאירעו עם ירדן שועה לפני פגרת הנבחרת והשזרוע והתערבותו של נשיא המועדון יעקב שחר בעניין, צפוי החלוץ לקבל מהמאמן מרקו בלבול דקות משחק משמעותיות יותר, בתנאי כמובן שלא יירשמו לו עבירות משמעת. בשלב זה לא מובטח לו מקום בהרכב הראשון, אבל גם כניסתו כמחליף תהיה מעכשיו ליותר דקות, כאשר המטרה היא שבהמשך הוא ימצא את דרכו אל ההרכב הפותח.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר