ג’ף רוזן. איך יחולקו אחוזי הניהול? (צילום: צלמוס)
ג’ף רוזן. איך יחולקו אחוזי הניהול? (צילום: צלמוס)

רוזן על סף סיכום עם איש עסקים כשותף במכבי

כחודש לאחר שהצהיר על כוונתו לצרף שותף, הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן נמצא על סף סיכום עם איש עסקים חיפאי על חלוקה בהשקעה הכספית ובניהול הקבוצה

פורסם בתאריך: 1.12.19 07:11

הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן נמצא על סף סיכום עם איש עסקים חיפאי על כניסתו כשותף לקבוצה כבר העונה ועל חלוקה בהשקעה הכספית ובניהול הקבוצה.

רוזן, שהצהיר לפני כחודש כי הוא מעוניין לצרף שותף לקבוצה, נפגש עם איש העסקים עוד לפני שעזב את הארץ וחזר לארצות הברית, וגורמים בקבוצה טוענים כי המחלוקת המרכזית שעדיין יש לפתור היא חלוקת אחוזי הניהול בין השניים. נושא נוסף שעלה בשיחות בין השניים הוא יחס העלות-תועלת של המסע השנתי של הקבוצה לארצות הברית, אשר גורם לכך שמכבי פותחת מדי שנה את הליגה באיחור ולרוב בשורה של הפסדים.

 

 

רוזן מאמין כי שיתוף פעולה עם איש עסקים נוסף שישקיע בקבוצה יוביל לשדרוג כלכלי ולשדרוג מקצועי שיציבו את מכבי בצמרת הכדורסל הישראלי. כעת, לאחר חזרתו למיאמי, ממשיכים השניים לדון בשותפות העתידית, ובקבוצה מקווים כי ההסכם ייחתם בשבועות הקרובים.

באגודת מכבי חיפה עוקבים בדריכות אחרי המשא ומתן, שכן לפי ההסכם בינה לבין רוזן הוא לא מחויב לקבל את אישורה לצירוף אדם נוסף לניהול הקבוצה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עופר

    ההתנהלות הביזיונית של ג'ף רוזן גרמה לכך שקבוצת הכדורסל כבר לא מעניינת אף אחד כבר כמה שנים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר