ירדן שועה. בריא או חולה? (צילום: צלמוס)
ירדן שועה. בריא או חולה? (צילום: צלמוס)

שועה נחוש לעזוב את מכבי

ביום שלישי נערכה שיחה קשה בין מרקו בלבול לירדן שועה שהגיע אליה מלווה במנטור יגאל הילל. גורמים במכבי חיפה מעריכים כי המועדון יצטרך לקבל בקרוב “החלטות קשות”

פורסם בתאריך: 3.1.20 08:27

ירדן שועה מתעקש להשתחרר ממכבי חיפה בחלון ההעברות של חודש ינואר. ביום שלישי זומן החלוץ לשיחה עם המאמן מרקו בלבול, והגיע אליה כשהוא מלווה במנטור יגאל הילל. גורמים במועדון מציינים כי השיחה היתה קשה וכי למרות הניסיונות של נשיא מכבי יעקב שחר להרגיע את הרוחות, שועה נחוש לעזוב את הקבוצה.

שחר השקיע 1.4 מיליון יורו על 60 אחוז מכרטיס השחקן של שועה ואף הסכים למנות את הילל למנטור של הקבוצה, כפי ששועה ביקש עוד בשנה שעברה, אבל בשבוע שעבר נרשם אירוע מביך – שועה הודיע כי הוא חולה ונעדר משני אימונים לפני המשחק מול עירוני קרית שמונה, והצוות הרפואי של המועדון קבע כי הוא לא יוכל להיות בסגל למשחק. בסביבתו של השחקן טוענים כי אחרי שני מנוחה הוא חש בטוב וציפה להיכלל בסגל, אבל במכבי חשבו אחרת. ציוץ שפרסם מקורב לשועה על כך שהוא לא חולה הוסיף שמן למדורה.

במכבי מעריכים כי היחסים בין שועה לבלבול כבר לא יחזרו למסלולם, וכעת יצטרכו במועדון לקבל “החלטות קשות” באשר לעתידו של השחקן.

 

 

השוער ג’וש כהן קיבל בשבוע שעבר תעודת זהות ישראלית, אך גם ההתפתחות הזו לא מקדמת את האפשרות שכהן יוזמן לסגל נבחרת ישראל. הסיבה לכך היא שלפי תקנון פיפ”א, רק שחקן שהגיע לארץ ואחד מהוריו נולד במדינה יכול להיכלל מיד בסגל הנבחרת, ואילו הוריו של כהן לא נולדו בארץ, ולכן הוא נדרש לתקופת צינון של חמש שנים עד שיתאפשר לו לשחק בנבחרת.

מכבי נערכת למשחק העונה מול מכבי תל אביב שייערך ביום שני באיצטדיון העירוני, כאשר היא יודעת שניצחון בהפרש של שני שערים ומעלה יעלה אותה לראש טבלת ליגת העל, וחשוב מכך – יאותת על הכוונה לזכות בתואר האליפות אחרי שמונה עונות שחונות. כל הכרטיסים למשחק נמכרו כבר בשבוע שעבר, וזה יהיה משחק הבית השני ברציפות, לאחר הדרבי, שבו האיצטדיון יהיה סולד אאוט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אניהו ירוק

    ילד בעייתי ששום כישרון לא יאפשר לו להיות כדורגלן. התחמק מהצבא, חברתו הבינה מיהו ועזבה ולא יעזרו, לא אביו ולא אלף מנטורים. מציע להשאיל אותו להפועל מרמורק, אולי שם יבין דברים (ואולי יתייעץ עם ערן לוי?)

  2. גג

    להסיט את שועה להיות קשר התקפי במקום חלוץ. אין לו יכולת להשתלב במערך של חלוץ אחד והיום כבר לא משחקים עם 2 חלוצים.

  3. Y.o

    מה נסגר עם הדבר הזה, מתנהג כמו ילד קטן, חושב בקטן, ובסוף יגמור בקטן. אף אחד לא יזכור אותו, חבל פשוט חבל, היה יכול להוסיף מחץ לקבוצה אם היה מנמיך את הפרופיל. האגו יחסל את הקריירה שלו לחלוטין,מצד שני חייב להעיף אותו מהקבוצה ללא חרטה כרגע במצב הזה פוגע בכל הקבוצה.

  4. נחמה הנדל

    מכבי חיפה חייבת להבנות על שועה ככוכב הקבוצה הוא היורש של אלון מזרחי.אוהדי חיפה צריכים לנשק את הישבן של שועה כל יום.בען

  5. רפאל

    לכל הרכלנים כאן , שועה צודק בהחלט שרוצה לעזוב לא יתכן שרק שועה כל הזמן אשם ומרקו צדיק לא יתכן דבר כזה . הילד לא רוצה להיות שם שחררו מה זה חתונה קתולית? לא משחק כבר למעלה מחודשיים בלבול מנסה להוריד לו את הביטחון לא הולך ככה. אתם תפסיקו כל פעם לשפוט את הילד מי אתם ומה אתם? ילד בעייתי לא עשה צבא , מעניין אם אתם עשיתם, ואם הייתי במקומו הייתי יותר בעייתי ועושה טרור הוא לא בא כדי לשבת על הספסל נקודה

  6. אלעד

    כתבים בשקל שקרנים מדופלמים, היתה למרקו ושועה שיחה מצויינת וטובה . ולמי שלא נוח כאן שלא יכנס וירשום תגובות. מה אתם קופצים כמו חמור קופץ בראש? רק השם שועה עולה וכבר יש לכם מה לכתוב, בכלל לא מעניין אותכם אם נכון או לא העיקר ללכלך . בושה אתם אנשים בושה בשביל זה נראה ככה הכדורגל שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר