גבריאל תמאש. עושה צרות גם ברומניה (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש. עושה צרות גם ברומניה (צילום: ניר קידר)

הוא עוד ישוב? כץ רוצה להחזיר את תמאש

לנוכח מצבה הקשה של הפועל חיפה מעוניין יואב כץ להחזיר את הבלם גבריאל תמאש, אך זה הורשע השבוע במקרה נוסף של נהיגה בשכרות ונגזרו עליו שלילת רישיון לשלוש שנים וקנס של 2,000 שקל

פורסם בתאריך: 10.1.20 11:10

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מעוניין להחזיר את הבלם הרומני גבריאל תמאש, אך הסיכויים לכך הם קלושים לאחר שביום שלישי הרשיע בית משפט השלום בחיפה את השחקן במקרה נוסף של נהיגה בשכרות. העונש שהוטל עליו הוא שלילת רישיון ל־36 חודשים וקנס של 2,000 שקל.

כזכור, כפי שפורסם באתר ”כלבו – חיפה והקריות”, אחרי הרשעתו הקודמת של תמאש התברר כי עומד ותלוי נגדו תיק נוסף בגין נהיגה בשכרות. תיק זה הסתיים כאמור השבוע בהרשעה נוספת של השחקן.

 

 

בתוך כך, תמאש מנהל משא ומתן עם קבוצת אוניברסיטט קארולה מהמקום הרביעי בליגה הרומנית, זאת לאחר שהחליט לעזוב את אסטרה ג’ורג’יו שלא שילמה לו שכר כבר תקופה ארוכה. תמאש יצא לחופשת סקי משפחתית בשווייץ באישור של אנשי אסטרה, אך לא חזר ממנה למרות שהקבוצה חידשה את אימוניה לאחר פגרת חג המולד וראש השנה.

מצבה הקשה של הפועל הוביל את כץ לשקול את החזרתו של תמאש, אך המאמן חיים סילבס, למרות מעמדו המעורער, מתנגד לכך לנוכח היסטוריית עבירות המשמעת של הבלם. הפועל הפסידה ארבעה משחקי ליגה רצופים, ואם היא תפסיד מחר (שבת) למ.ס אשדוד עשוי כץ לפטר את סילבס.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צ'י פאצ'ה

    שטויות שכץ ייקח את הפסק דין על עצמו, מה זה 2000 שח ו3 שנים פסילה.
    העיקר שהפועל תהיה אלופה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר