ג'ורג' מנדז'ק. ישוב ללבוש ירוק? (צילום: צלמוס)
ג'ורג' מנדז'ק. ישוב ללבוש ירוק? (צילום: צלמוס)

הפתעה: מנדז'ק עשוי לחזור למכבי

הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק, ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה, הציע את עצמו למועדון. לאחר שהצוות המקצועי הביע התעניינות, מתנהלות כעת שיחות בין נציגים של מכבי לנציגי ספרטה פראג על אפשרות חזרתו לקבוצה

פורסם בתאריך: 15.1.20 09:50

ג'ורג' מנדז'ק, הקשר הקמרוני ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה, מעוניין לחזור לשורות הקבוצה והציע את עצמו למועדון. כעת בוחנים במכבי את האפשרות להחזיר את מנדז'ק במטרה לחזק את הקישור האחורי של הקבוצה.

הצוות המקצועי בראשותו של המאמן מרקו בלבול כבר נתן אישור למהלך, וכעת מתנהלות שיחות בין נציגים של מכבי לנציגים של ספרטה פראג – קבוצתו של מנדז'ק. אם הקמרוני ישוב למכבי הוא יירשם במקומו של קמרוני אחר – ז'אנדו פוקס – שכבר חזר לצרפת ואמור לקבל בימים הקרובים את השחרור הרשמי ממכבי.

 

 

בעניין אחר, במכבי היו מרוצים מאוד משער הניצחון של ירדן שועה על הפועל אום אל-פחם במשחק שמינית גמר הגביע (0:1) שנערך אתמול (שלישי) באיצטדיון בעפולה, אך מתברר כי אחרי משחק הליגה מול מכבי נתניה בשבת שוב נרשמה תקרית בין שועה לבלבול. בסיום המשחק, שבו ניצחה מכבי בחוץ בתוצאה 0:2 ושועה נותר על הספסל במשך כל 90 הדקות, פנה המאמן אל החלוץ על מנת לעודד אותו ולדרבן אותו לקראת המשחק מול אום אל-פחם, אך לטענתם של הנוכחים במקום הפנה שועה את גבו ולא הקשיב לדבריו של בלבול. בסביבתו של החלוץ טוענים כי הוא לא שם לב לכך שהמאמן פנה אליו, אך גורמים במועדון טוענים מצדם ששועה הסתובב בהפגנתיות ושלא ייתכן שהוא לא הבחין בהתקרבותו של בלבול אליו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמשון

    תפסיקו לחפש בנרות את שועה. הרי הוא יהיה כאן הרבה אחרי שבלבול יילך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר