יגאל הילל. המינוי שלו לא הועיל (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
יגאל הילל. המינוי שלו לא הועיל (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

במכבי מייחסים את התנהלותו של שועה להיעדרותו של הילל

יגאל הילל, שרק לפני כחודש וחצי מונה לקואצ'ר של מכבי חיפה, הפסיק להופיע לאימוני הקבוצה לפני שלושה שבועות והפחית למינימום את הטיפול האישי בירדן שועה. "אמנם הפסקתי להגיע לחיפה, אבל אני עובד עם שחקנים במכבי וכך גם עם שועה", אמר הילל ל"כלבו - חיפה והקריות"

פורסם בתאריך: 28.1.20 16:58

הקואצ'ר של מכבי חיפה יגאל הילל, שרק לפני כחודש וחצי מונה לתפקיד לבקשתו של ירדן שועה, הפסיק להופיע לאימוני הקבוצה לפני שלושה שבועות, בין השאר בשל מותו של אביו שהשבעה עליו הסתיימה היום (שלישי), ונראה כי הוא הפחית למינימום את הטיפול האישי בחלוץ הפרובלמטי.

"אמנם הפסקתי להגיע לחיפה, אבל אני עובד עם שחקנים במכבי וכך גם עם שועה", אמר הילל ל"כלבו – חיפה והקריות" 24 שעות לאחר התקרית הקשה בחדר ההלבשה של מכבי לאחר המשחק מול בני יהודה. גורמים בקבוצה טוענים כי העובדה שהילל לא מגיע לאימונים גרמה לנסיגה בהתנהלותו של שועה.

 

 

גורמים במכבי מדגישים כי שועה לא עומד כמעט בשום מדד שמציב הצוות המקצועי, ובעיקר בנושא הלחץ על המגרש. לדבריהם, העובדה ששועה לא עושה לחץ, בניגוד לניקיטה רוקאביצה שמקבל את הקרדיט ממרקו בלבול ומוביל את הקבוצה במדדים רבים, מחייבת את המאמן לשנות את תבנית המשחק כאשר שועה נמצא על המגרש. בשל כך מקבל שועה דקות משחק מעטות בלבד, וגם כאשר בלבול מחליף את רוקאביצה הוא מעדיף את מוחמד עוואד שמקדים את שועה בכל המדדים המרכזיים.

במכבי מציינים גם שנוסף על הכושר הלקוי, על ההתנהלות הבעייתית ועל עבירות המשמעת החוזרות ונשנות, שועה לא מקיים אימונים סדירים. בימים שאחרי משחקים, שבהם זוכים חלק מהשחקנים לימי חופשה ומנוחה, מוזמנים השחקנים שלא שותפו בהם לאימונים בעצימות גבוהה שמהווים סוג של תחליף למשחק. שועה נוהג שלא להגיע לאימונים הללו, כפי שקרה גם היום, ובכך מחמיץ אימונים חשובים ומפגין – לטענתם של חברים בצוות המקצועי – חוסר רצינות. בהתאם לכך, אלא אם נשיא מכבי יעקב שחר יתערב לטובתו ויורה לבלבול לשתפו, הסיכויים ששועה יקבל דקות משחק משמעותיות הם קלושים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר