ג’ף רוזן. לא רוצה להפסיד את המענק של המינהלת (צילום: צלמוס)
ג’ף רוזן. לא רוצה להפסיד את המענק של המינהלת (צילום: צלמוס)

רוזן הורה: רק ארבעה זרים יירשמו לכל משחק

לאחר חזרתו של אריק אנדרסון מפציעה, יש למכבי חיפה חמישה זרים - אנדרסון, גרגורי ורגאס, ג’יימס יאנג, סקוט סאגס ונסטור קולמנארס - ולמאמן דניאל סאואנה יש דילמה גדולה

פורסם בתאריך: 9.2.20 07:34

הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן הורה לא לרשום חמישה זרים למשחקי הליגה ולהסתפק בארבעה בלבד. כעת, לאחר חזרתו של אריק אנדרסון מהיעדרות ארוכה בשל פציעה, יש למכבי חמישה זרים – אנדרסון, גרגורי ורגאס, ג’יימס יאנג, סקוט סאגס ונסטור קולמנארס – ולקראת המשחק מול הפועל חולון שייערך ביום שלישי נפתח המאבק על הארבעה שיירשמו בטופס המשחק.

הפציעה של יאנג, שמנעה ממנו לשחק בניצחון על הפועל גלבוע/גליל (84:93), פתרה דילמה למאמן דניאל סאואנה, אך במשחקים הבאים הוא יצטרך לבחור בארבעה הטובים ביותר. הסיבה להוראה של רוזן היא שהבעלים לא רוצה להפסיד את המענק שהבטיחה מינהלת ליגת העל לקבוצות שישחקו עם ארבעה זרים.

 

 

השחקן היחיד שמקומו מובטח הוא ורגאס, ששוב הוכיח במשחק האחרון שהוא אחד מהזרים הטובים בארץ עם טריפל דאבל ראשון שנרשם בליגת העל זה שנתיים. ורגאס וקולמנארס צפויים לצאת למשחקיה של נבחרת ונצואלה לאחר המשחק מול מכבי אשדוד שיתקיים בשבת הבאה.

במכבי מעריכים שלמשחק מול חולון תהיה משמעות גדולה לקראת הסיבוב השלישי, שכן הירוקים מדורגים במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של עשרה ניצחונות ושמונה הפסדים, והסגולים-צהובים מדורגים במקום החמישי עם תשעה ניצחונות אך גם עם משחק חסר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר