ג’ורדן סווינג. לא השחקן שמכבי היתה צריכה (צילום: עודד קרני)
ג’ורדן סווינג. לא השחקן שמכבי היתה צריכה (צילום: עודד קרני)

אפקט סווינג: רוזן יאפשר להחליף את אנדרסון, אבל רק לקראת הפלייאוף

במכבי חיפה טוענים כי ג’ף רוזן הנחית את ג’ורדן סווינג על ראשו של דניאל סוואנה, שרצה לצרף שחקן גבוה. המאמן ייאלץ להסתדר בסיבוב השלישי עם סנטר שלא תורם לקבוצה

פורסם בתאריך: 7.3.20 08:29

לאחר החלפתו של הגארד/פורוורד סקוט סאגס בג’ורדן סווינג שמשחק באותו התפקיד, הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן יאפשר גם את החלפתו של הסנטר אריק אנדרסון, אך רק לקראת הפלייאוף.

מכבי החתימה את סווינג עוד ביום רביעי שעבר, אך נתקלה בקשיים לשחרר את סאגס שדרש פיצויים תמורת עזיבתו. בסופו של דבר, רק ביום רביעי השבוע הסכים סאגס לעזוב לאחר שקיבל פיצוי בסך של 25,000 דולר, והוא כבר מנהל משא ומתן עם הפועל גליל עליון.

 

 

גורמים במכבי טוענים כי רוזן הנחית את סווינג על ראשו של המאמן דניאל סוואנה שרצה לצרף דווקא שחקן גבוה שמכבי משוועת לו כל כך ולא עוד גארד, וכי כעת ייאלץ המאמן להסתדר לאורך כל הסיבוב השלישי עם גבוה שלא תורם לקבוצה. החתמתו של סווינג התקבלה בהפתעה גם בקרב אנשי מכבי שתהו מדוע מתעקש רוזן לצרף גארד ולא סנטר.

בכל מקרה, רוזן דורש שעד לפלייאוף תשחק הקבוצה עם ארבעה זרים בלבד, ורק אז לבחון את האופציה לשחק עם חמישה זרים. במכבי לא שוללים את האפשרות שאנדרסון ישוחרר מבלי שיצורף מחליף, וזאת כדי להימנע מהפסד המענק בסך של 250,000 שקל ממינהלת הליגה על שיתוף של ארבעה זרים בלבד לאורך כל העונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר