עידו לוי. השם הראשון שעלה (צילום: שרון בוקוב)
עידו לוי. השם הראשון שעלה (צילום: שרון בוקוב)

אחרי ההפסד בגביע: בהפועל החלו ההכנות לעונה הבאה

אם חיים סילבס ימשיך בתפקידו, השחקן הראשון שהוא מעוניין לצרף להפועל חיפה הוא עידו לוי, בלמה של הפועל רעננה

פורסם בתאריך: 7.3.20 08:29

הפועל חיפה סימנה את עידו לוי, בלמה של הפועל רעננה, כמועמד להצטרף לשורותיה בעונה הבאה אם המאמן חיים סילבס יישאר בקבוצה. לוי, 29, יסיים בתום העונה את חוזהו ברעננה והוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה, מה גם שעד כה רעננה לא הציעה לו חוזה חדש.

למרות שהכרטיס לפלייאוף העליון נחשב להצלחה של סילבס, ההדחה מהגביע בעקבות ההפסד הביתי לבני יהודה בתוצאה 2:0 עלולה לפגוע בסיכוייו להמשיך בעונה הבאה. שחקנים בקבוצה ממשיכים לבקר את סילבס על הדקות הספורות שהוא נותן לגילי ורמוט, והשחקן הוותיק צפוי לעזוב את הפועל בעונה הבאה כדי לסיים את הקריירה בקבוצה שבה הוא יקבל דקות משחק משמעותיות.

 

 

ביום רביעי נערכה פגישה בין נציגיו של כץ לראשי ההסתדרות הכללית וההסתדרות במרחב חיפה בנושא המשך פעילותה של הפועל במתחם קרית חיים. בפגישה הבהירו נציגיו של כץ כי אין בכוונתו לשלם דמי שכירות ולהשקיע בשיפוץ המתחם כפי שההסתדרות דורשת.
נציגיו של כץ גם ציינו כי מעבר למגרשי אתו”ס יחסוך למועדון עלויות רבות, וגורמים שנכחו בפגישה מעריכים כי הפועל קרובה מתמיד לעזיבת המתחם בקיץ הקרוב. המשמעות היא שההסתדרות תשכיר את המתחם לאחד משלושת הגורמים המעוניינים בו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר