נטע לביא. "נכפתה עלינו מציאות לא פשוטה" (צילום: ניר קידר)
נטע לביא. "נכפתה עלינו מציאות לא פשוטה" (צילום: ניר קידר)

שחקני מכבי הסכימו לקיצוץ של 31 אחוז בשכרם

שכרם של שחקני מכבי חיפה ואנשי הצוות המקצועי יקוצץ ב-31 אחוז עד לתום העונה. שני אחוזים מסכום הקיצוץ הכולל ייתרמו לנזקקים עבור רכישת מצרכים לחג הפסח. הקפטן נטע לביא: "החלטנו לתת כתף בעת הזו לטובת המועדון, ואנחנו עושים זאת מתוך הבנה והערכה למקום הזה"

פורסם בתאריך: 28.3.20 07:42

שחקני מכבי חיפה ואנשי הצוות המקצועי של הקבוצה הסכימו לקיצוץ של 31 אחוז משכרם עד לתום העונה (החודשים מרץ, אפריל ומאי). עוד סוכם כי שני אחוזים מסכום הקיצוץ הכולל ייתרמו לנזקקים עבור רכישת מצרכים לחג הפסח.

נשיא מכבי יעקב שחר: "אני מודה לכולם על ההבנה שהושגה וגאה מאוד על הדרך. יישר כוח. אני מבקש מכולם – שחקנים, עובדי מועדון ואוהדים – שמרו על עצמכם והישמעו להוראות".

הקפטן נטע לביא: "כולנו עדים וערים למתרחש. נכפתה עלינו מציאות לא פשוטה שמחייבת את כולנו להפגין אחריות והבנה כלפי המועדון. החלטנו לתת כתף בעת הזו לטובת המועדון, ואנחנו עושים זאת מתוך הבנה והערכה למקום הזה. במקביל לקיצוץ בשכר החלטנו ביחד עם המועדון לתרום חלק מהכסף לנזקקים לקראת פסח. כולנו תקווה שימים אלו יחלפו במהרה ונשוב לעשות את הדבר שהכי חשוב לנו – לשחק כדורגל. כדי שזה יקרה הישמעו להנחיות והישארו בבתים – רק ככה נשוב למגרשים במהרה. אנחנו מחכים כבר לראות אתכם במגרשים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר