איצטדיון קרית חיים (צילום: קובי פאר)
איצטדיון קרית חיים (צילום: קובי פאר)

ההסתדרות לבית המשפט: הורה להפועל לפנות את האיצטדיון

הסתדרות במרחב חיפה הגישה כתב תביעה בסדר דין מקוצר נגד הפועל חיפה, שבו היא מבקשת מבית המשפט לחייב את המועדון לפנות את איצטדיון קרית חיים: "הנתבעת לא פינתה את האיצטדיון במועד הקבוע בהסכם השכירות - 15 ביוני - ולא השיבה את החזקה בו לתובעת"

פורסם בתאריך: 20.7.20 19:29

הסתדרות העובדים במרחב חיפה הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב תביעה בסדר דין מקוצר נגד הפועל חיפה בבקשה לחייב את המועדון לפנות את איצטדיון קרית חיים. כזכור, כבר בחודש מרץ 2019 פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי ההסתדרות תדרוש מהפועל דמי שכירות על השימוש באיצטדיון, ומאז נמשכו המגעים בין הצדדים על אף שהיה ברור כי הבעלים של הפועל יואב כץ יסרב לכך.

בכתב התביעה שהגישה ההסתדרות נטען כי "ב-14 בספטמבר 2009 נחתם בין התובעת (ההסתדרות; ב"כ) לבין הנתבעת (הפועל) באמצעות מנהלה יואב כץ הסכם שכירות, ולפיו שוכרת הנתבעת מהתובעת את איצטדיון הכדורגל עד 15 ביוני 2020. בהתאם לסעיף 5.3 להסכם השכירות, במועד זה, בתום תקופת השכירות, התחייבה הנתבעת לפנות את האיצטדיון ולהחזירו לתובעת כשהוא במצב טוב ותקין כפי שנמסר לה. ב-27 באפריל שלח ב"כ התובעת מכתב לנתבעת שבו היא התבקשה לפעול בהתאם להסכם השכירות, לפנות את האיצטדיון ולמסור את החזקה בו לתובעת עד 15 ביוני. קבלת מכתב זה אצל הנתבעת הוביל לכך שב-20 במאי התקיימה שיחת זום שבה השתתפו בא כוח התובעת עו"ד יאיר אבני, הבעלים של הנתבעת יואב כץ ומנכ"ל הנתבעת אורן שטרלינג".

לטענת ההסתדרות, "בשיחה זו הוצע לנתבעת לשכור את האיצטדיון מהתובעת תמורת דמי שכירות חודשיים שנקבעו בהתאם להערכת שמאי שהתקבלה אצל התובעת, אך כץ ושטרלינג דחו את ההצעה. לפיכך התבקשו נציגי הנתבעת, פעם נוספת, לפנות את האיצטדיון עד 15 ביוני. עם זאת, חרף ההתראה שנשלחה לנתבעת ועל אף שיחת הזום שקיים בא כוח התובעת עם נציגי הנתבעת, הנתבעת לא פינתה את האיצטדיון במועד הקבוע בהסכם השכירות ולא השיבה את החזקה בו לתובעת".

 

 

ההסתדרות טוענת כי "בהתאם להוראות סעיף 9.12 להסכם השכירות, אי פינוי האיצטדיון על ידי הנתבעת במועד הקבוע בהסכם השכירות מהווה הפרה של סעיף 2 להסכם השכירות, וזו מהווה הפרה יסודית כמשמעותו של מונח זה בחוק החוזים. היות ותביעה זו לסילוק ידה של הנתבעת מהאיצטדיון מוגשת בהליך של סדר דין מקוצר, הנתבעת אינה כוללת בתביעה זו דרישה לתשלום דמי שימוש ראויים על ידי הנתבעת החל מהמועד שבו היה עליה לפנות את האיצטדיון ועד למועד הפינוי על ידי הנתבעת בפועל. תביעה נגד הנתבעת לתשלום דמי שימוש ראויים תוגש סמוך להגשת לתביעה זו".

בסיום כתב התביעה מבקשת ההסתדרות מבית המשפט לזמן את הנתבעת לדין ולחייבה לפנות לאלתר את הנכס מכל חפץ ואדם, למעט הציוד והמחוברים השייכים לתובעת. נוסף על כך מתבקש בית המשפט לחייב את הנתבעת לשלם לתובעת הוצאות תביעה זו, לרבות שכר טרחת עורך דין".

תגובתה של הפועל חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    יואב כץ
    אתה מסמל את כל מה שרע בחברה הישראלית
    מורח חוזים , מפר הסכמים , משפיל ומבטל את כל מי שלא שלא מיישר קו עם ההתנהלות הפושעת שלך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר