אילן בק. שיתוף הפעולה עם ג’ף רוזן נמשך (צילום: צלמוס)
אילן בק. שיתוף הפעולה עם ג’ף רוזן נמשך (צילום: צלמוס)

שלו הר אבן ישחק גם בנוער וגם בבוגרים של מכבי חיפה

יו”ר מחלקת הנוער הירוקה אילן בק והבעלים של הקבוצה הבוגרת ג’ף רוזן סיכמו שהסנטר ישחק בשתי הקבוצות. ובק שופע מחמאות על המדליסטים דניאל קופרברג ונתנאל ארצי

פורסם בתאריך: 29.7.17 10:20

סנטר קבוצת הנוער של מכבי חיפה שלו הר אבן יצטרף בעונה הבאה לסגל קבוצת הבוגרים – כך סוכם בין יו”ר מחלקת הנוער של מכבי אילן בק לבעלים של הקבוצה הבוגרת ג’ף רוזן. הר אבן ימשיך לשחק במקביל גם בקבוצת הנוער כחריג גיל.

השניים סיכמו גם שבק ירכוש 460 מנויים למשחקיה של מכבי חיפה בעונה הקרובה עבור שחקני המחלקה.

במחלקת הנוער הירוקה הביעו שביעות רצון רבה מהופעתם של שני בוגרי המחלקה – דניאל קופרברג ונתנאל ארצי – באליפות אירופה לנבחרות עתודה שנערכה ביוון ושממנה חזרה נבחרת ישראל בהדרכתו של עודד קטש עם מדליית הכסף. בק: “אני גאה בנבחרת ובשני השחקנים שלנו שעשו טורניר מדהים ושיחקו בכל המשחקים. בימים כאלה אתה מבין מה אתה עושה ולמה אתה משקיע. ההשקעה בקופרברג ובארצי עשתה את שלה. יש כמובן גם רגעי משבר שבהם אתה אומר לעצמך שאין לך כבר כוח, אבל הטורניר הזה מחזק ונותן לך אנרגיה לשנים קדימה. דניאל הראה את מה שהוא יודע בחצי הגמר נגד צרפת, והוא עשה שם הכל נכון. נתנאל היה יציב מאוד עם ממוצעים יפים של נקודות וריבאונדים, ורואים שהוא התבגר והפך לעוגן על המגרש, וממה שאני מבין – גם בחדר ההלבשה. מהשיחות שלי עם רוזן בימים שבהם הוא היה בארץ אני מבין שדניאל יהיה שחקן דומיננטי במכבי בעונה הבאה, ואופתע אם זה לא יקרה. לגבי נתנאל, צריך לחשוב אם הוא יכול להיות פקטור בקבוצה הבוגרת. אם תמיר בלאט קיבל בשנה שעברה דקות משמעותיות בהפועל תל אביב, אין שום סיבה שנתנאל לא יקבל דקות משמעותיות במכבי. במתכונת של ליגת העל יש מספיק זמן לתקן דברים לקראת סוף העונה, כך שאפשר לתת לשני הילדים האלה הרבה דקות משחק משמעותיות”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר