רועי פוקס. ההחלטה הובילה לרחשים ולשמועות במחלקת הנוער הירוקה (צילום: צלמוס)
רועי פוקס. ההחלטה הובילה לרחשים ולשמועות במחלקת הנוער הירוקה (צילום: צלמוס)

סערה במכבי חיפה: רועי פוקס לא נרשם למשחקי ליגת האלופות לנוער

הסיבה להחלטה היא חוקי אופ”א המאפשרים לרשום למפעל רק שלושה חריגי גיל, ומכבי העדיפה על פניו שחקנים אחרים. את מקומו בין הקורות יתפוס שוער קבוצת נערים א’ שריף כיוף

פורסם בתאריך: 7.9.17 08:45

הלם בקבוצת הנוער של מכבי חיפה: ראשי מחלקת הנוער לא רשמו את השוער הראשון רועי פוקס לסגל הקבוצה למוקדמות ליגת האלופות. פוקס לא עלה לקבוצה בוגרת והושאר בקבוצת הנוער בשל החלטה מקצועית שעזיבתו תותיר חלל גדול בעמדת השוער, אלא שכעת הוא לא ישתתף במשחקים במסגרת האירופית.

ההחלטה הובילה לרחשים ולשמועות במחלקה בכלל ובקבוצה בפרט, ול”כלבו” נודע כי הסיבה להחלטה לא לרשום אותו למשחקי מוקדמות ליגת האלופות היא חוקי אופ”א המאפשרים לרשום למפעל רק שלושה חריגי גיל. מכבי בחרה לרשום שלושה חריגי גיל אחרים ולגרוע את השוער מהסגל.

את מקומו של פוקס בין הקורות יתפוס שוער קבוצת נערים א’ שריף כיוף. במכבי מעריכים מאוד את כיוף ומנבאים שהוא יוכל לשמש בעתיד כשוער הראשון של הקבוצה הבוגרת. בשנים האחרונות הוא זכה למחמאות ממאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת ניר דוידוביץ’, ששימש עד לאחרונה כמאמן השוערים של מחלקת הנוער.

בעניין אחר, מכבי השאילה את יובל אורן להפועל חיפה, והוא ישחק בקבוצת הנוער של היריבה העירונית שתשחק בליגת המשנה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודה

    טפשות לשמה שוער זה התפקיד החשוב ביותר בקבוצה . לא מבין את הניהול הכושל של מחלקת הנוער במכבי חיפה , כנראה נדבקו מהניהול הכושל של הבוגרים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר