שמוליק חנין. “בהצלחה לכולם” (צילום: שרון בוקוב)
שמוליק חנין. “בהצלחה לכולם” (צילום: שרון בוקוב)

“סיימתי את דרכי במכבי. עשיתי מה שעשיתי, תשכחו ממני”

כך אמר ל”כלבו - חיפה והצפון” המנג’ר היוצא של מחלקת הנוער של מכבי חיפה שמוליק חנין לאחר שקיבל את ההודעה על סיום עבודתו בתום עשר שנים במועדון

פורסם בתאריך: 7.6.18 09:11

“אני סיימתי את דרכי במכבי. עשיתי מה שעשיתי, תשכחו ממני. בהצלחה לכולם” – כך אמר ל”כלבו – חיפה והצפון” המנג’ר היוצא של מחלקת הנוער של מכבי חיפה שמוליק חנין בהתייחסות ראשונה לאחר שקיבל את ההודעה על סיום עבודתו בתום עשר שנים במועדון.

לאחר מינויו של יניב כהן למנהל הטכני של מחלקת הנוער ממשיך המנהל הטכני של המועדון מו אלאך בבניית הצוות המקצועי של המחלקה ובשיבוץ מאמנים לקבוצות השונות. יורם בסר יאמן את קבוצת ילדים ג’ נוסף על תפקידו כמנהל תחום הילדים והטרום, יוסי ג’נח יאמן את קבוצת ילדים א’, ואברהם אבוקרט הוותיק יאמן את קבוצת נערים ב’. בימים הקרובים ימונה עוזר למאמן קבוצת הנוער אריק בנדו, שישמש גם כמנהל תחום הנערים, ויוכרז על מינוים של מאמנים נוספים.

 

 

במכבי נשקלת האפשרות לסכם עם קבוצה מהליגה הלאומית על הפיכתה לקבוצה בת של המועדון לפי המתכונת שהתוותה מכבי תל אביב עם בית”ר תל אביב/רמלה. אם תימצא קבוצה כזו ימונה לה מאמן מטעמה של מכבי שיהיה כפוף מקצועית לאלאך ויקבל ממנו הנחיות. אל הקבוצה הזאת יועברו שחקנים בוגרי מחלקת הנוער של מכבי לצורך השתפשפות וצבירת ניסיון ודקות משחק, ומכבי תוכל לעקוב אחריהם מקרוב במטרהלשלבם בעתיד בקבוצה הבוגרת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר