שלו ולרשטיין. יוכל לצאת ללשחק בחו”ל כבר בעונה הבאה
שלו ולרשטיין. יוכל לצאת ללשחק בחו”ל כבר בעונה הבאה

כוכב הנערים של מכבי סיכם במכבי תל אביב

שלו ולרשטיין, קשר קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, הפקיד טופס הסגר קטין בהתאחדות לכדורגל, סיכם לעונה אחת במכבי תל אביב והוביל את המתיחות בין המועדונים לשיא חדש

פורסם בתאריך: 15.6.19 20:33

המתיחות בין מחלקות הנוער של מכבי חיפה ומכבי תל אביב הגיעה לשיא חדש, כאשר ביום שני סיכם כוכב קבוצת נערים ג’ של מכבי שלו ולרשטיין לעונה אחת במכבי תל אביב.

ולרשטיין סיכם עם הצהובים לאחר שהפקיד טופס הסגר קטין בהתאחדות לכדורגל – מהלך שמונע ממכבי את האפשרות למנוע את מעברו – ובכך הוא הצטרף לשורה של שחקנים ממחלקות הנוער של שני המועדונים הגדולים בארץ שחצו את הקווים וגרמו למאבק קשה ביניהן.

 

 

כפי שפורסם ב”כלבו – חיפה והצפון” לפני חודשיים, ולרשטיין יצא ללא ידיעתה של מכבי למבחנים בחטאפה הספרדית, וכשחזר לארץ הוא הושעה מקבוצתו. במשפחתו זעמו על ההשעיה, ולאחרונה הפקיד הקשר הצעיר טופס הסגר. השבוע נפגש יואל ולרשטיין, אביו של השחקן, עם אנשי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב וסיכם איתם לעונה הקרובה. במסגרת ההסכם יתאפשר לולרשטיין לצאת לחו”ל במהלך העונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אחד שיודע

    השחקן הכי גדול בשנתון 2004 בכל מכבי ושישחק במכבי, שמו חוסם פרג. אין כדבר הזה. כיום הוא בהפועל חיפה, בשל שחצנות וגסות רוח מצד מאמן זבל בשם עופר קולטון. בעידודו של יוסי צרפתי הילד נחתך על לא עוול בכפו. אבל יום יבוא, והוא מתקרב, השחקן הזה יעלה לכותרות ואז יעקב שחר או יורשו, יצטרכו לשלם הרבה כסף כדי להחזירו הביתה.

  2. הכל זה מלמעלה

    מועדון שלא יודע לשמור על השחקנים שלו, מלא באגו. שחקנים גדולים לא רוצים לשחק שם. ילד חכם, עשה בשכל שעזב לתל אביב. בהצלחה ותביט רק קדימה. לחיי האמיצים והמאמינים, תלמדו ממנו. לא לפחד.

  3. נכנסת לי ללב

    סוף סוף יש פה נער עם אומץ ושכל. חיפה כושלת כבר הרבה זמן. הראש רקוב. עד שלא יהיה טיפול שורש וניקיון יסודי, לא יהיה שינוי. תצליח ותכבוש את העיר הגדולה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר