אריק בנדו. "קשה לי מאוד עם החלטתו של המועדון" (צילום: שרון בוקוב)
אריק בנדו. "קשה לי מאוד עם החלטתו של המועדון" (צילום: שרון בוקוב)

אריק בנדו פוטר, בני לם מונה במקומו

מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה אריק בנדו פוטר במפתיע מתפקידו, ואת מקומו ימלא בני לם הנתנייתי. בנדו: "מעציב ומאכזב מאוד לגלות שמועדון שגדלתי בו ושיחקתי בו במשך שנים רבות ושביחד קטפנו מספר שיא של תארים בחר להראות לי את הדרך החוצה באופן פוגע במיוחד"

פורסם בתאריך: 23.6.19 17:48

הלם במחלקת הנוער של מכבי חיפה: מאמן קבוצת הנוער אריק בנדו פוטר מתפקידו, ובמקומו מונה בני לם. בהודעה שפרסמה מכבי נכתב כי לם, כוכב העבר של מכבי נתניה, מונה למאמן קבוצת הנוער. עוד צוין בהודעה כי לם אימן וניהל מקצועית במשך 20 שנה במחלקות הנוער של מכבי נתניה ובית"ר טוברוק.

לם: "אני מרוצה מאוד מכך שהגעתי למועדון גדול כמו מכבי חיפה. נשב בימים הקרובים עם כל הצוות ונחליט על המטרות ועל הדרך. גידלתי אין ספור שחקנים לכדורגל הישראלי, ואני מקווה להמשיך את זה גם במכבי חיפה. אני מאמין שלא אאכזב אף אחד".

 

 

בנדו: "הבוקר נדהמתי לקבל הודעה מהנהלת מכבי על פיטורי מאימון קבוצת הנוער. ההודעה הפתיעה אותי מאוד, בעיקר על רקע העובדה שנקבע כבר תאריך לפתיחת האימונים ולאחר שעמלתי על התוכניות המקצועיות לעונה הבאה. מיותר לציין את החיבור הרגשי שלי למועדון וכמה הוא חשוב לי, ולכן קשה לי מאוד עם החלטתו של המועדון, ובפרט מכך שהדבר נעשה לאחר עונה אחת בלבד מתוך חוזה של שנתיים, שעל בסיס תנאי זה הסכמתי לחזור לקבוצת הנוער למרות הצעות רבות שהיו לי מקבוצות בוגרים. זה לא סוד שהעונה האחרונה היתה מאתגרת במיוחד – עזיבתו של מו אלאך באמצע העונה, קבלת החלטות מקצועיות טרם הגעתי לקבוצה, והסגל הצעיר באופן חריג לעומת שאר קבוצות הליגה – ולמרות כל אלה נתתי את כל כולי לאורך כל העונה ועשיתי את המקסימום ויותר מכך".

בנדו מסר עוד כי "הרגשתי שליחות מיוחדת לייצב ולטייב את מחלקת הנוער של המועדון שמצויה בתקופה פחות טובה בהתאמה עם הקבוצה הבוגרת. לצורך כך עבדתי לילות כימים על מנת ליצור מכלול של תוכניות לשינוי ולשיפור של המחלקה בכלל ושל קבוצת הנוער בפרט. לצערי הרב, תוכניות לחוד ומציאות לחוד, ולא הצלחתי להשלים את המשימה, ולא באשמתי. מעציב ומאכזב מאוד לגלות שמועדון שגדלתי בו ושיחקתי בו במשך שנים רבות ושביחד קטפנו מספר שיא של תארים בחר להראות לי את הדרך החוצה באופן פוגע במיוחד. אני רוצה להודות לכל השחקנים, לצוות שעבד איתי וכמובן לכל הקהל הירוק".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר