דוד ירושלמי. זומן לשימוע לפני פיטורים
דוד ירושלמי. זומן לשימוע לפני פיטורים

כל שחקני ילדים טרום א' בהפועל ייכנסו להסגר קטין ועברו למ.ס רובי

הורי השחקנים בקבוצת ילדים טרום א' בהפועל חיפה ביקשו להוציא את הקבוצה לטורניר בפורטוגל על חשבונם, מבלי שהמועדון ייאלץ לשאת בעלות כלשהי. כשסורבו הם הודיעו כי ילדיהם יפקידו טופסי הסגר קטין בהתאחדות לכדורגל ויעזבו למ.ס רובי חיפה. המהלך גרם למלחמה חדשה בין המועדונים

פורסם בתאריך: 17.12.19 17:50

עדכון אחרון: 19.12.19 09:46

בכל פעם שנדמה כי מחלקת הנוער של הפועל חיפה לא יכולה לרדת נמוך יותר, מתברר שהיא מצליחה בכל זאת להגיע לשפל חדש. בימים האחרונים הודיעו כל שחקני קבוצת ילדים טרום א' במחלקה על הפקדת טופסי הסגר בהתאחדות לכדורגל ועל עזיבתם אל היריבה הגדולה מ.ס רובי חיפה. ואם לא די בכך, מאמן הקבוצה דוד ירושלמי זומן לשימוע לפני פיטורים, כאשר אחת מהסיבות לכך היא שהוא פעל לקיומן של שיחות בין השחקנים והוריהם לנציג של מ.ס רובי שמעוניין לקלוט אותם.

הפרשה החלה כאשר הורי השחקנים פנו לראשי המחלקה והודיעו כי בכוונתם לשלוח את הקבוצה לטורניר IBERCUP היוקרתי בפורטוגל, שיתקיים ב-10-5 באפריל בהשתתפותן של קבוצות ממועדונים בכירים באירופה כמו ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד. ההורים הבהירו כי הם יממנו את כל הנסיעה מכספם, כי לשחקנים שידם של הוריהם אינם משגת הם יסייעו במימון וכי אין בכוונתם לדרוש כל עזרה כספית מהמועדון. אלא שאנשי המחלקה הודיעו להם כי הם לא מאשרים את הנסיעה וכי אם הם בכל זאת ייצאו לטורניר ייאסר עליהם ללבוש את מדי המועדון.

בתגובה להודעה ערכו ההורים הזועמים מפגש שבו הוחלט על הפקדת טופסי ההסגר ועל מעבר לקבוצות אחרות.

 

 

המנהל המקצועי של מ.ס רובי מיקי קופל: “אם ההורים יחליטו שילדיהם יעזבו את הפועל, נשמח לקלוט אותם”.

בהפועל סירבו להגיב על הדברים.

עדכון (יום חמישי, 12:25): הפועל פנתה לאגף המשפטי של ההתאחדות לכדורגל והתלוננו על כך שמ.ס רובי מאפשרת לשחקנים שרשומים בהפועל להתאמן בשורותיה. תובע ההתאחדות ניר רשף פנה לקופל וביקש הסברים, וזה דחה את הטענות של הפועל והבהיר כי אף שחקן מקבוצת ילדים טרום א' שמתכוונים להפקיד טופסי הסגר קטין לא מתאמן במ.ס רובי. קופל תיאר את מצבה הקשה של מחלקת הנוער של הפועל וציין כי השחקנים הצעירים מסכנים את חייהם כשהם מתאמנים במתחם קרית חיים, שהפעילות בו היא אסורה מכיוון שתוקפו של רישיון העסק של המתחם פג כבר ב-1 באוגוסט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעשה חכם. מתחם מסוכן ביותר. אין שום כלום שם. לא מגרשים. לא תאורה ולא זין. הפועל פח חיפה. מועדון מעולם שלישי חשוך.

  2. אחד שיודע

    מועדון זבאלה. אין תאורה. אין מגרשים. אין עתיד ואין זבי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר