אמיר סופר. שופט מושחת? (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
אמיר סופר. שופט מושחת? (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

“אני שם את הבית שלי שהשופט הזה מכור ומושחת”

לטענת השופט אייל סונטג, את הדברים הללו אמר מאמן קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה אמיר סופר לשחקניו. בית הדין הרחיק את סופר משני משחקים

פורסם בתאריך: 15.3.20 16:21

אמיר סופר, מאמן קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה המשמש גם עוזר מאמן בקבוצת הנוער, הורחק משני משחקים וספג קנס כספי של 850 שקל בשל התנהגותו במשחק מול מכבי עירוני קרית אתא.

בדוח שכתב השופט אייל סונטג נכתב כי במחצית המשחק, בהיותו בחדר ההלבשה של השופטים, הוא שמע מעבר לקיר את סופר צועק לשחקניו: “אני שם את הבית שלי שהשופט הזה מכור ומושחת”. סונטג הוסיף כי מיד לאחר ששמע את הדברים הוא נכנס לחדר ההלבשה של מכבי ואמר למאמן: “אתה יודע ששומעים אותך? זה לא מכבד אותי שאתה אומר דבר כזה”. בדוח כתב השופט: “אני בן אדם, וגם אם זה מה שהוא חושב, לא צריך להלבין את פני כך”.

 

 

סונטג טען כי לפני תחילת המחצית השנייה הוא הרחיק את סופר וביקש ממנו לעלות ליציע, אך למרות שהמאמן עלה ליציע הוא המשיך לנהל משם את משחקה של הקבוצה.

השופט ציין עוד כי לקראת סוף המשחק פנה אליו עוזר השופט ואמר לו כי המאמן נתן הוראה לאחד משחקניו לביים פציעה כדי לבזבז זמן על מנת שיוכל להעביר להם תדרוך מהיציע.

בית הדין של ההתאחדות קיבל את דבריו של סונטג והרחיק את סופר משני משחקים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שריקי

    נערים ב של מכבי חיפה, היא קבוצה חלשה וחסרת כל יצירתיות. הקבוצה מורכבת מאוסף של שחקני פוטבול אמריקאי, חסרי טכניקה וראיית משחק, וכל מה שהם יודעים זה כח, כח ועוד כח. זה עבד להם עד נערים ג, אבל השנה רואים בבירור קבוצה מעוקרת מכל דבר מושך עין בכדורגל. הקבוצה הזו חייבת להיבנות מחדש, וחייבת לפחות 7 שחקנים שחושבים מחוץ לקופסה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר