יצחק בלס (צילום: בועז כהן)
יצחק בלס (צילום: בועז כהן)

הצעה לסדר של בלס: לקרוא לרחוב הסמוך לבניין העירייה "רחוב חזיר הבר"

מלחמתו של חבר המועצה יצחק בלס בחזירי הבר. אחרי שבשנה שעברה הגיש הצעה לסדר שבה הוא קורא לחזור לפעולות הדילול וכן להתחיל לשווק את בשר החזירים למאכל, מגיעה היום הצעה לסדר נוספת בנושא, מעניינת לא פחות. בלס: "אני גם אבקש להציב פסל של חזיר ליד העירייה. ככה נסגור מעגל ונוקיר לחזירים תודה"

פורסם בתאריך: 13.12.21 11:55

חבר מועצת העיר, יצחק בלס (הליכוד), ממשיך להילחם בתופעת חזירי הבר בעיר. הבוקר (שני) לפני שעה קלה, הגיש למזכירות מועצת העיר הצעה לסדר, שבה הוא מבקש לקרוא לאחד מרחובות העיר הסמוכים לבניין העירייה "רחוב חזיר הבר".

"מאחר שחזירי הבר שוטפים את העיר, נוכחותם מורגשת בכל מקום, וצריך לסגור את המעגל, אם כבר אז כבר, אבקש לקרוא לאחד הרחובות שבקרבת העירייה 'רחוב חזיר הבר'. לדעתי, המקום הכי מתאים", כתב בלס למזכירת מועצת העיר, עדנה הררי אברהם.

בלס מהווה את הקול הבולט במאבק בתופעת חזירי הבר, כשהוא לא מהסס לקרוא להחזרת פעולות הדילול במטרה להקטין את מספר החזירים. במהלך הקדנציה הנוכחית הוא עורר גל של תגובות בעקבות התבטאויות מעוררות מחלוקת, כשהזכורה יותר מכל הייתה ההצעה לסדר שהגיש בשנה שעברה, ובה הוא קורא לחזור לפעולות הדילול, שהופסקו מאז היכנסה של קליש-רותם לתפקיד ראש העירייה. עוד הציע בלס להתחיל לשווק את בשר החזירים. "שיווק בשר החזירים לאוכלוסייה בארץ שצורכת בשר זה, יכניס כסף לקופת העיר", כתב אז בהצעתו.

 

 

בלס אמר ל"כלבו – חיפה הקריות": "אני החלטתי שלאחד הרחובות צריך לקרוא על שם חזיר הבר. למה? קודם כל, כל הארץ מתעניינת בחיפה בגלל החזיר, וראש העיר אמרה שהם חמודים ושבאים מכל הארץ לראות אותם, אז צריך לתת להם משהו כתמורה לשירות האדיר לרוממות העיר ולהתעניינות בה. אני חושב שהכי נכון זה לקורא לאחד הרחובות שליד העירייה 'רחוב חזיר הבר'. ככה נסגור מעגל, נוקיר להם תודה ונפעל לדלל אותם, כך שבסופו של דבר כשהם לא יהיו חזירים ויישאר רק הרחוב, להזכיר לנו מה שעברנו בתקופת קליש-רותם ונחשון צוק".

אתה חושב שיש לזה סיכוי בכלל לעבור בוועדת השמות?

"אני אדרוש להעביר את זה בוועדת השמות. אני חבר בוועדה. אני אגיד לך למה? עוד מעט, בתוך כמה חודשים, נתחיל לדלל את החזירים, ואז צריך משהו שיזכיר לנו שיש חזירי בר. אתה יודע מה… אני גם אבקש להציב פסל של חזיר ליד העירייה… בכניסה מכיוון גן הזיכרון יוצבו שני פסלים של חזירי בר אחד מכל צד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דב מחיפה

    ממש עיר עם איכות חיים לחזירי הבר וזילזול ברוב תושבי העיר שחייהם והביטחון האישי שלהם נהרס,ממש פחד,אני אדם מבוגר מעל 60 וחושש גם ביום וגם בלילה לטייל עם כלבי וגם חשש בנסיעה ברכב וזאת דעתדעתםדעתםשל

  2. יונתן

    רחוק מלהיות ליכודניק בדעותי אבל האיש צודק לחלוטין
    החזירי בר הורסים לנו את העיר כמעט כמו הזיהום אוויר…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר