יגאל זאבי ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
יגאל זאבי ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קליש-רותם וזאבי נפגשו: הפקת אירועי יום העצמאות הוחזרה לאתו"ס

השקט שאחרי הסערה. אחרי שבית הגפן הודיע להנהלת העירייה, כי לא ייקח על עצמו את הפקת האירועים, החזירה קליש-רותם את הכדור לידי אתו"ס. ברקע עדיין מתנהל המאבק על ראשות דירקטוריון התאגיד בין ראש העירייה ליעקב פיינגולד

פורסם בתאריך: 20.3.22 14:50

סערת הפקת אירועי יום העצמאות מגיעה לסיומה. היום (ראשון) נפגשה ראש העירייה עינת קליש רותם עם מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי והודיעה לו כי היא החליטה להחזיר את הפקת אירועי יום העצמאות לידיה של אתו"ס.

בשבוע שעבר נחשף ב"כלבו – חיפה והקריות", כי קליש-רותם הודיעה לזאבי, כי היא מעבירה את הפקת אירועי יום העצמאות מאתו"ס לידי בית הגפן. זאת על רקע מאבקי השליטה של קליש-רותם מול יו"ר דירקטוריון אתו"ס, יעקב פיינגולד, על ראשות הדירקטוריון. הצעד של קליש-רותם עורר ביקורת משורות מועצת השינוי, כשהשיא היה כינוס ישיבה של דירקטוריון בית הגפן, בראשותה של יו"ר סיעת חד"ש שהירה שלבי, שבסיומה יצאה הודעה, כי הוחלט לדחות את בקשת הנהלת העירייה להפקת האירועים בשל לוח הזמנים הצפוף, והן כי "הוועד המנהל סבור שיש לתת חשיבות רבה לשמירה על תפקידו, תדמיתו של בית הגפן ועל המהות שלשמה הוא הוקם".

 

 

תקציב אירועי יום העצמאות, הכולל את אירועי יום השואה ואירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, עומד השנה על כ-7 מיליון שקל. על פי מכתבו של ראש אגף התרבות בן ריפתין לוועדת הכספים, לא ישולם לאמנים שכר הגבוה מ-100 אלף שקלים להופעה. בין האמנים, שנשקלת הבאתם, נמצאים שרית חדד, מרגלית צנעני, נתן גושן, אנה זק, סטפן לגר ויונתן מרגי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר