בניין עיריית חיפה (צילום: Yakovleva, CC BY-SA 3.0, ויקישיתוף)
בניין עיריית חיפה (צילום: Yakovleva, CC BY-SA 3.0, ויקישיתוף)

העירייה דורשת ממשרד התרבות להקפיא את המכרז להקמת תיאטרון ערבי

העירייה הגישה למשרד התרבות ערעור על ההחלטה לפסול אותה במכרז וכמו כן דורשת להקפיא את המשך ההליך. יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, רג'א זעאתרה: "אני מאחל לעירייה הצלחה, אבל במקום להטיל את האשמה על אחרים, העירייה נדרשת לבדוק איפה היא פישלה"

פורסם בתאריך: 10.5.22 01:34

עיריית חיפה הגישה למשרד התרבות והספורט ערעור על פסילתה במכרז להקמת תיאטרון רפרטוארי בשפה הערבית. גורמים במשרד התרבות אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי העירייה דורשת לבטל את פסילתה במכרז, להקפיא את המשך ההליך וכן לא לקדם התקשרות אם כבר נקבע הזוכה במכרז.

בינואר האחרון ניגשה עיריית חיפה למכרז הממשלתי שפרסם משרד התרבות להקמת תיאטרון ערבי בעיר. על פי המכרז, המשרד ישתתף במימון הקמת התיאטרון בסכום של 11.7 מיליון שקלים לתקופה של ארבע שנים, כשהעירייה מצידה תידרש להשתתף בשנה הראשונה במימון בסכום של 200 אלף שקלים, בשנה השנייה – 300 אלף שקלים, ומהשנה השלישית ואילך – ב-400 אלף שקלים ויותר. העירייה פרסמה "קול קורא" לעמותות וארגונים שיצטרפו אליה למכרז, ומי שזכתה ב"קול הקורא" היא העמותה הערבית החיפאית לחינוך ספרותי, "סרד".

 

 

בשבוע שעבר פרסם "כלבו – חיפה והקריות", כי משרד התרבות הודיע לעירייה, כי לא עמדה בתנאי הסף של המכרז, לאחר שלא הגישה ערבות מקורית כנדרש.

יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, רג'א זעאתרה, שהתריע מבעוד מועד על כך שהעירייה לא עומדת בתנאי המכרז, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני מאחל לעירייה הצלחה. חשוב שיהיה תיאטרון רפרטוארי ערבי בחיפה. אבל נראה לי שבמקום להטיל את האשמה על אחרים, העירייה נדרשת לבדוק איפה היא פישלה ואיך הגענו למצב הזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר