שמשון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
שמשון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

"תתחילי לתפקד ולא להתעסק ברכילויות ובזוטות"

התגובה של חברת האיצטדיון למכתב של היועצת המשפטית לעיריית חיפה, שבה נדרשת חברת האיצטדיון להשכיר למכבי חיפה את תאי הצפייה של העירייה, הגיע מהר מאוד. היו"ר החדש של דירקטוריון החברה שמשון עידו: "את שהורשעת בפלילים ממשיכה לצפצף על החוק"

פורסם בתאריך: 20.9.22 12:49

מאבק השליטה על איצטדיון סמי עופר ועל חברת האיצטדיון בין ראש העיר עינת קליש רותם לחברי מועצת השינוי מגיע לשיאים חדשים. אתמול (שני) נבחר יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר שמשון עידו ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון חרף ניסיונותיה של קליש רותם להאריך את כהונתו של יו"ר הדירקטוריון הקודם איתמר צ'יזיק, והיום שלח לה עידו מכתב חריף.

"ראשית, ברצוני להביא לידיעתך כי הדירקטוריון של חברת קרית הספורט והבילוי בע"מ בחר בי לכהן כיו"ר דירקטוריון החברה", כתב עידו לראש העיר, "לצערי הרב, בשבועות האחרונים מתנהל מחול שדים נגד חברת האיצטדיון, ולהערכתי הדבר נובע מהנחיות שאותן את נותנת ליועצת המשפטית לעירייה (עו"ד ימית קליין; ב"כ). הייתי מצפה מדוקטור לאדריכלות שלמדה דבר או שניים בחייה וכמי שמכהנת כראש עיר זה ארבע שנים שתדע להבחין בין עיקר לטפל ולא תיתפס לשמועות ולרכילויות זולות שאין להן כל אחיזה במציאות, אלא על עובדות ומספרים כפי שאדם רציני ובעל תפקיד נדרש לעשות".

בהמשך מכתבו התייחס עידו לפרשת השכרת תאי הצפייה מס' 17 ו-18, אשר שייכים לעירייה, למכבי חיפה במשחק מול פריז סן ז'רמן, שבעקבותיה הוציאה העירייה מכתב לחברת האיצטדיון שבו היא מתריעה כי הדבר אינו חוקי, וזאת לאחר שהתגלה נספח שנחתם בחודש יוני בין החברה למכבי. "מה שעניין אותך זה מי שישב בתא מספר 17 בעת המשחק ומדוע הוא הושכר למכבי חיפה, ולהעביר את הכרטיסים שקיבלת ממכבי לממלא מקומך שהביא עמו אורח. אם את לא יודעת, כמי שמנסה להיתפס כמנקת אורוות, נוהל משרד הפנים בנושא חלוקת כרטיסים מאפשר רק לראש העיר ולבן זוגה לקבל כרטיסים, ואין להעביר למישהו אחר כרטיסים אלו. אני מניח כי היועצת המשפטית הבהירה לך את הנושא, אך את שהורשעת בפלילים ממשיכה לצפצף על החוק. בושה וחרפה להתנהלות שכזאת ולחוסר כבוד מינימלי הן למכבי חיפה והן לאורחיה המכובדים שרובם הגיעו מחו"ל והתארחו בתא זה".

עוד כתב עידו כי "אמש הגיע מכתבה של היועצת המשפטית – מכתב שיצא כפי הנראה בהנחייתך, שנשען על דברים לא מבוססים ושעניינו הוא מניעת השכרת תאי העירייה למכבי חיפה. מבירור שערכתי עולה כי תאים אלו היו בשימוש על פי בקשת העירייה פעמיים בלבד במהלך השנתיים האחרונות בהתאם לבקשת לשכתך".

 

 

לדבריו, העירייה אינה עומדת בהסכם ההפעלה שחתמה עם חברת האיצטדיון ולא מעבירה זה שנים את דמי הניהול שמגיעים לחברה מתוקף ההסכם. עידו טען במכתבו כי כספי תרומה לאיצטדיון בסך של 6.8 מיליון שקל ממשפחת עופר מונחים כבר ארבע שנים בקרן חיפה, וכי אין ביכולתה של קליש רותם לגרום לכך שכספים אלו יגיעו לאיצטדיון.

עידו הוסיף כי "מצאת לנכון לתקוף את האיצטדיון בשני נושאים נוספים – שטחי החניות שמושכרים למכבי במשחקיה, שלדברי מי שלחש לאוזנך הושכרו בחינם – דבר שלא היה ולא נברא – ועכשיו הנחית את היועצת המשפטית לבחון אפשרות ולדרוש תשלום ארנונה בגינם. חניות שמושכרות ל-23 ימים בשנה – בושה וחרפה כבר אמרנו?".

בסיום מכתבו גיבה עידו את מנכ"ל חברת האיצטדיון ליאור פרי, שהמכתב של עו"ד קליין על איסור העברת השימוש בתאי הצפייה ללא אישור העירייה מוען אליו: "כמי שעוקב אחרי פעילות האיצטדיון מתוקף תפקידי, אני סמוך ובטוח שנעשים על ידי הצוות הנפלא של האיצטדיון, בראשות המנכ"ל והסמנכ"ל, הפעולות הנדרשות למקסם את הרווחים על מנת להקטין את התמיכה שאותה העירייה אמורה להעביר לאיצטדיון. מצופה ממך, גבירתי ראש העיר, שתתחילי לתפקד ולא להתעסק ברכילויות ובזוטות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר