אוהד שגב (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
אוהד שגב (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מנכ"ל עיריית חיפה לשעבר יתמודד על ראשות עיריית עכו

אוהד שגב, מנכ"ל עיריית חיפה בשנים 2022-2020, יתמודד על ראשות העיר עכו. בקרוב יכריז שגב על התמודדותו באופן רשמי, ורמז עבה על כוונותיו הוא שלח בפייסבוק: "השנה הקרובה בע"ה צפויה להיות מאתגרת ומלאת משמעות. אשתדל לעשות כמיטב יכולתי להיות ראוי לכולכם גם בשנים הבאות"

פורסם בתאריך: 9.4.23 07:54

אוהד שגב, לשעבר מנכ"ל עיריית חיפה, יתמודד על ראשות העיר עכו. ההכרזה הרשמית צפויה בקרוב, וזאת לאחר שראש העיר המכהן שמעון לנקרי הודיע שלא ירוץ לקדנציה נוספת אחרי שישלים ארבע קדנציות.

בפברואר 2020 נחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" כי ראש העיר עינת קליש רותם מעוניינת למנות לתפקיד מנכ"ל העירייה את שגב, ששימש בעבר מנכ"ל עיריית עכו, אחרי התפטרותו של המנכ"ל שקדם לו, איתן שטיאסני. שנתיים בלבד הספיקו לשגב שהחליט להתפטר גם הוא, אך קליש רותם הקדימה אותו והודיעה לו על פיטוריו. בעקבות הפיטורים שלח שגב לקליש רותם מכתב התראה שבו הוא דרש פיצויים של יותר מ-300,000 שקל ובו נכתב כי ראש העיר "לא פסחה על שום הפרה של דין, עיקרון או הלכה משפטית ביחס לביצועו של הליך פיטורים תקין, ובראש ובראשונה – החובה לקיים הליך שימוע כדין". כבר אז נשמעו הערכות על כך שפניו של שגב לראשות העיר עכו.

 

 

שגב, 52, הוא בוגר אוניברסיטת חיפה, ובה גם החל את דרבו הפוליטית כששימש יו"ר אגודת הסטודנטים. בשנת 2003 הוא מונה למנכ"ל עיריית עכו, ולאחר שבע שנים עבר לשוק הפרטי כמנכ"ל חברת תו"פ הנדסה, אך כעבור שנה חזר לתפקיד מנכ"ל העירייה. שגב הוא בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה ותואר שני במינהל ציבורי למנהלים מטעם החוג למדע המדינה באוניברסיטה.

רמז עבה באשר לכוונותיו להתמודד על ראשות העיר קיבלו תושבי עכו בשבוע שעבר, כאשר שגב פתח דף פייסבוק ציבורי על שמו תחת הכינוי "פוליטיקאי", ובו כתב: "לקראת חג הפסח, חג האביב, זה זמן מתאים לעצור לרגע, לנשום עמוק, להביט סביב, לערוך חשבון נפש ולהוקיר תודה. תקופה זו של שינויים מביאה לנו אפשרויות רבות של תנועה, התחדשות וצמיחה. השנה הקרובה בע"ה צפויה להיות מאתגרת ומלאת משמעות, תקופה שבה שוב אתחבר לשורשיי העמוקים ביותר בעכו. אני מודה לקב"ה על כל תבנית ותבנית שעברתי בדרך ואשר עיצבה אותי להיות מי שאני. אשתדל לעשות כמיטב יכולתי להיות ראוי לכולכם גם בשנים הבאות".

את תגובתו של שגב לא ניתן היה להשיג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. גלעד, דניה

    צריך השכלה אקדמית ותארים כדי לנהל עיר. לשגב יש. לחלק ממועמדים מטעם עצמם לראשות העיר חיפה אין אפילו תעודת בגרות. לא הייתי נותן להם לנהל באסטה בשוק.

  2. צח קדושים

    עוד חדל אישיים שעשה סיבוב על חשבון 300 אלף תושבי חיפה בניסויים וקבלת החלטות היחידה שהנהתה ממנו זו אלישבע מנווה דוד ועוד כמה שואבי מים ושוכבי קברים שחברים של הרב שלו מנהריה

  3. יוחאי פ.

    חוכמולוג שהביא את הניהול הקלוקל שלו מעכו לחיפה – עשה מהעירייה שכונה.
    מה שקליש לא החריבה הוא השלים יפה מאוד.
    חבל מאוד שזה מה שמגיע לעכו

  4. שמעון ל.

    הרס את כל מה שעוד נשאר בעיר ובמקביל היה עסקן דיו כדי לפתח עסק במרוקו על חשבון המדינה, מקווה שתושבי עכו יבאו איתו חשבון ולא יתנו להתנהלות של קומבינות והעסקת מקורבים בתפקידי מפתח כמו אחות של אשתו בעכו ומבקר העירייה

  5. אייל

    מקוה לראות מהנדסים צעירים מתמודדים גם בחיפה.
    לא צריך עסקנים עורכי דין – צריך מנהלים שייעלו את אגפי העירייה. עבודה ענקית אבל חייבים צעירים עם נסיון ניהולי מוכח.
    וזה לא עתיוני לצערנו חבר נסיון גם בניהול וגם בתחומי הנדסה תכנון רווחה שחשובים כראש עיר

  6. רמי כהן

    שגב עשה ככל שיכל אך היו לו מעצורים מגברת קליש ויד ימינה שכאב להם שהוא ידע לעבוד והתחבר לכולם
    מאחל לעיריית חיפה שאולי בדור הבא לפחות יהיה לנו מנכ"ל כזה הוא היחיד שהחזיק שנתיים כל השאר עזבו פחות משנה מעניין למה , העיר עכו תרוויח איש מקצוע מהשורה הראשונה וחבל לעיר חיפה שויתרה עליו מהר מידיי בהצלחה אוהד אנחנו הפסדנו מאמין שבעכו ירוויחו אותך

  7. עמאר בירומי

    אוהד שגב, האיש הנכון במקום הנכון… תודה רבה לך גב' קליין שגרמת לו לעזוב ולחזור לבית החם בעכו. כולנו עם אוהד שגב בעכו, ראש העיר הבא שלנו.

  8. מחכים למועמד רציני בחיפה

    חיפה חייבת מישהו צעיר ומנוסה בניהול לראש העיר.
    חבל שלא התמודד בחיפה היה מנצח את קליש ושאר העסקנים עורכי הדין – בקלילות…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר