פאחר ביאדסי ורג'א זעאתרה (צילומים: דוברות עיריית חיפה, בועז כהן)
פאחר ביאדסי ורג'א זעאתרה (צילומים: דוברות עיריית חיפה, בועז כהן)

מגעים לצירופו של ביאדסי לחד"ש

ברשימת חד"ש מנהלים מגעים עם דובר עיריית חיפה בערבית פאחר ביאדסי במטרה לצרף אותו לרשימה במקום השני או השלישי. חד"ש: "דבקים בריצה ברשימה רחבה שתכפיל את הייצוג הערבי והדמוקרטי במועצת העיר". ביאדסי: "השאיפה שלי היא שבסוף תרוץ רשימה גדולה אחת שתאגד את כולם תחת מטרייה אחת"

פורסם בתאריך: 10.9.23 13:51

רשימת חד"ש למועצת העיר מנהלת מגעים עם דובר עיריית חיפה בשפה הערבית פאחר ביאדסי במטרה לצרף אותו לרשימה בבחירות הקרובות. לדברי גורמים בחד"ש, המגעים סובבים סביב הצבתו במקום השני או השלישי.

בחודש יוני ביקש ביאדסי לצאת לחל"ת מהעירייה מתוך כוונה להתמודד בבחירות למועצה. "טרם החלטתי באיזו קונסטלציה ארוץ, יש לא מעט הצעות. אני מקווה שזו תהיה רשימה רחבה ומקיפה שתשרת נאמנה את העיר בכלל ואת החברה הערבית בפרט", אמר אז ביאדסי בתגובה.

במגזר הערבי חוששים מכך שרשימה או שתיים מתוך השלוש שיתמודדו על מקום במועצה – חד"ש, בל"ד והרשימה של אבראהים גטאס – לא יעברו את אחוז החסימה. בבחירות 2018 רק חד"ש הצליחה להיכנס למועצה לאחר שבל"ד וחיפנא לא הצליחו להשיג את מספר הקולות הדרוש לכך.

בחד"ש, שזכתה בבחירות הקודמות בשני מנדטים, מעוניינים להגדיל את כוחם. יו"ר הרשימה רג'א זעאתרה, שפרש מהמועצה לפני כחצי ועבר להתגורר במצרים, שב לחיפה במטרה להוביל שוב את הרשימה והודיע כי בכוונתו ליצור איחודים במטרה למנוע פיצול.

 

 

מחד"ש נמסר: "תנועת חד"ש דבקה בריצה ברשימה רחבה שתכפיל את הייצוג הערבי והדמוקרטי במועצת העיר. קיימנו מגעים עם גורמים ועם אישים רבים. חלקם התקדם יותר וחלקם פחות, בין השאר בגלל הפילוגים בבל"ד. הנהלת חד"ש תתכנס כדי לדון במצב ולקבל החלטות".

ביאדסי: "אמרתי לא אחת שהשאיפה שלי, כמו של רבים בחברה הערבית, היא שבסוף תרוץ רשימה גדולה אחת שתאגד את כולם תחת מטרייה אחת כאינטרס עליון וכמטרה משותפת לכולנו. רשימה כזו תדאג לשכונות הערביות, לפיתוחן ולקידומן, וכך גם לכל העיר, בדרך מקצועית, נכונה ועניינית ועם כל הכוח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר