יעקב בורובסקי (צילום: מיכה בריקמן)
יעקב בורובסקי (צילום: מיכה בריקמן)

בורובסקי מקים פורום להשבת הביטחון לחיפה

יעקב בורובסקי הודיע על הקמת "פורום - מחזירים את הביטחון לחיפה", שיהיו חברים בו קצינים בכירים לשעבר במשטרה אשר יגבשו דרכי פעולה להגברת הביטחון האישי, למאבק בפשיעה ולעצירת תופעת מירוצי המכוניות. בורובסקי: "אציג תוכנית פעולה אופרטיבית ואפעל לפיה מיד עם תחילת כהונתי כראש העיר"

פורסם בתאריך: 26.9.23 09:02

המועמד לראשות העיר יעקב בורובסקי הודיע היום (שלישי) על הקמת "פורום – מחזירים את הביטחון לחיפה", שמטרתו היא להשיב את הביטחון האישי לתושבים לנוכח העלייה במקרי הפשיעה בעיר.

לדבריו של בורובסקי, שהיה ניצב במשטרה, בפורום יהיו חברים קצינים בכירים לשעבר במשטרה שיגבשו דרכי פעולה "להגביר את הביטחון האישי של תושבי העיר ובעלי העסקים, להיאבק ללא פשרות במקרי הרצח והאלימות ובעבירות בתחומים השונים באמצעות הגברת הסיורים של המשטרה והשיטור הקהילתי ברחובות העיר ובאזורי הבילוי בסופי השבוע, לעצור את תופעת מירוצי המכוניות בשעות הלילה המאוחרות, להיאבק בתופעת מקבצי הנדבות בצמתים שמסכנת את ציבור הנהגים ועלולה לגרום לתאונות דרכים, וכמובן להיאבק במטרד חזירי הבר".

בין חברי הפורום יהיו תנ"צ בדימוס יהודה סולומון ששימש סגן מפקד המחוז הצפוני ומפקד תחנת זבולון; תנ"צ בדימוס יוסי חמו שהיה מפקד תחנת חיפה, סגן מפקד מחוז חוף וסגן ראש אגף מבצעים; נצ"מ בדימוס משה כהן, לשעבר מפקד תחנת חיפה וקצין החקירות במחוז הצפון; סנ"צ בדימוס אבי מינקובסקי, ששימש מפקד תחנת טירת כרמל וקצין חקירות; ואיש הימ"ר רפ"ק בדימוס ארז יהודה, לשעבר מפקד השיטור הימי.

 

 

נושא הביטחון האישי הוא הקלף שאיתו רץ בורובסקי בבחירות. במהלך הקריירה המשטרתית שלו הוא שימש מפקד המחוז הצפוני, ראש אגף תכנון, סגן ראש אגף מבצעים, מפקד מרחב העמקים, מפקד תחנת חיפה ומפקד תחנת זבולון. לאחרונה שמו גם עלה כמועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה.

בורובסקי: "לנוכח העלייה המשמעותית במקרי האלימות בעיר והפגיעה המשמעותית בתחושת הביטחון של רבים מהתושבים בחודשים האחרונים החלטתי להקים באופן מיידי את הפורום – מחזירים את הביטחון לחיפה וכבר נענו בחיוב לבקשתי לשמש חברים בפורום תנ"צ בדימוס סולומון, תנ"צ בדימוס חמו, נצ"מ בדימוס כהן, סנ"צ בדימוס מינקובסקי ורפ"ק בדימוס יהודה, ובימים הקרובים יצורפו חברים נוספים. תוך פרק זמן קצר אוכל להציג תוכנית פעולה אופרטיבית ולפעול לפיה מיד עם תחילת כהונתי כראש העיר". ‬‏

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיפאית

    מצויין. כניצב במשטרה לשעבר אתה האיש המתאים לטפל בבעיית הבטחון הרעוע בעיר. נעשה מפחיד כאן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר