טטיאנה ג'ון (צילום: בועז כהן)
טטיאנה ג'ון (צילום: בועז כהן)

באופוזיציה דורשים דיון על היערכות העירייה למלחמה

בעקבות תרגיל המלחמה שקיים שר הביטחון וההערכות כי מלחמה תפרוץ בקרוב בצפון, חברי אופוזיציה דורשים לקיים בישיבת מועצת העיר הקרובה דיון בנושא היערכותן של עיריית חיפה והעיר למלחמה. טטיאנה ג'ון: "חיפה, בראשות הקואליציה השמאלנית-ערבית של יונה יהב, לא מוכנה למלחמה"

פורסם בתאריך: 5.4.24 12:29

יומיים בלבד חלפו מאז השבעתם של חברי מועצת העיר החדשה, ושבעה חברי אופוזיציה כבר דורשים לקיים בישיבת המועצה שתתקיים ביום ראשון דיון בנושא היערכותן של עיריית חיפה והעיר למלחמה בצפון. על המכתב חתומים יעקב בורובסקי, מיכי אלפר, דוד עציוני, טטיאנה ג'ון, זאב סוננזון, ארטיום חארצ'נקו ואלי בן דיין.

במכתב ששלחו למזכירות המועצה הם כתבו: "החתומים מטה קיבלו את סדר היום לישיבה שלא מן המניין ומצאו כי מסיבה בלתי ברורה הושמט נושא הביטחון מסדר היום. אנו מבקשים כי הישיבה תוקדש להיערכות העירייה למלחמה הצפויה לנוכח ביקורו האחרון של שר הביטחון בחיפה, ולסקירות מראש אגף הביטחון בעירייה, בכירי פיקוד העורף והמשטרה. מבוקש שבעלי התפקידים בעירייה יציגו את הפערים ואת תוכניות הפעולה למצבי החירום השונים".

כזכור, ביום רביעי כינס שר הביטחון יואב גלנט תרגיל לבחינת מוכנות העורף האזרחי במחוז חיפה לתרחישי מלחמה, ביחד עם שר החינוך יואב קיש, שר הרווחה יעקב מרגי, מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר, מפקד פיקוד העורף אלוף רפי מילוא, ראש רח"ל יורם לרדו, ראשי ערים וגורמים נוספים במערכת הביטחון. במסגרת התרגיל נבדק הקשר בין השלטון המקומי, משרדי הממשלה וגופי הביטחון וההצלה, בדגש על מעבר מהיר משגרה לחירום.

 

 

גם במשרד הבריאות נערכים לתרחיש של מלחמה. מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב כינס אתמול (חמישי) דיון עם ראשי מערכת הבריאות ועם מנהלי בתי החולים בארץ באשר למוכנות להסלמה ביטחונית בצפון. בדיון נקבע כי במידת הצורך יתגבר המשרד את בתי החולים בצפון בכוח אדם רפואי וכי בתי החולים בארץ קיבלו הנחייה לבנות קפסולות של צוות רפואי לסיוע לבתי החולים בצפון.

ג'ון מסרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "איך ייתכן שבקרוב תפרוץ מלחמה במלוא הכוח בצפון, ובמועצה מתעסקים בחגיגות ובמינויים ולא מקדישים דיון לנושא הביטחון. גלנט אמר בסוף התרגיל שהסכנה למלחמה גדולה בצפון הולכת וגוברת, וחיילי מילואים נקראים לחיזוק יחידות ההגנה האווירית. חיפה חייבת להיות מוכנה למלחמה, אבל עיריית חיפה, בראשות הקואליציה השמאלנית-ערבית של יונה יהב, לא מוכנה למלחמה".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יעקב

    מוזר שהאופוזיציה לא שמעה שבענייני מלחמה, אמור לטפל—משרד הביטחון, ולא העיריה.

  2. טטיאנה ג'ון הייתה במשך שנים עצמאית בתחום המסחר ותיירות מרפא

    כך כתוב באתר ישראל ביתנו. על בסיס איזה ניסיון או מידע היא קובעת שעיריית חיפה לא מוכנה למלחמה?

    מה שמשעשע הוא שמיכי אלפר שהיה שותפה הקרוב של קליש דורש לקיים ישיבה בנושא.
    אם כבר הוא היה צריך לספר לחבריו באופוזיציה מה עשתה העירייה בנושא הביטחוני.

  3. חיפאית

    יהב לא כשיר. הוא דואג מאד שזעתרה יהיה מרוצה, העיקר שלא יהיה באופוזיציה. מלחמה? הצחקתם אותו. גועל נפש.

  4. זו בדיחה?

    מיכי אלפר היה בקואליציה של קליש, הוא אחראי למה שעשו או יותר נכון לא עשו בכל הקשור להערכות למלחמה. ומי זאת טטיאנה? ומה הקשר לשמאל? בחייאת, תעזבו אותנו בשקט עם הסכסוכים המכוערים שלכם.

  5. מילואימניק

    עוד רוסיה שלמדה איך להשתמש בלשון,
    חוץ מלהשתמש בפה שלה מה ההישגים שלה בחיים?!
    אישה בזויה ששייכת למפלגת קונספציה של איווט "מולדובן" ליברמן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר