גדי מרגלית, שמעון סבג ואבי עובדיה. מהמהלך הזה עוד יפיקו פרק בסדרה "הבורר" (צילום: עופר וקנין)
גדי מרגלית, שמעון סבג ואבי עובדיה. מהמהלך הזה עוד יפיקו פרק בסדרה "הבורר" (צילום: עופר וקנין)

קמפיין "רק לא יונה" בהשהיה. מאמצי גישור בין הצדדים

איש עמותת אחווה אבי עובדיה, ממובילי הקמפיין האגרסיבי נגד יונה יהב, נפגש עם מנכ"ל העירייה גדי מרגלית ועם עוזרו האישי יהב עירן מיכאל, כאשר מלאכת הגישור הוטלה על שמעון סבג, מייסד עמותת יד עזר לחבר. בינתיים הושהה הקמפיין ל-30 יום

פורסם בתאריך: 27.3.18 15:30

אתמול (שני) התקיימה פגישת גישור בין העומדים מאחורי קמפיין "רק לא יונה", שכחלק ממנו הוצג חמור כמועמד עדיף לראשות העיר על יונה יהב, לבין נציגיו של ראש העיר. את הצד של יהב ייצגו מנכ"ל העירייה גדי מרגלית ועוזרו האישי של יהב עירן מיכאל, ואת הצד של מתנגדיו ייצג אבי עובדיה, שמונה בשבוע שעבר לראש המטה של אביהו האן המתמודד על ראשות העיר. לתפקיד המגשר נבחר שמעון סבג, מייסד עמותת יד עזר לחבר. מהפגישה נעדר עו"ד גיל גולדרייך, שותפו של עובדיה בעמותת אחווה שארגנה את מחאת הנכים החיפאית ובקמפיין נגד יהב.

סבג, המגעים נשאו פרי?

"כולם הסכימו עלי כמגשר. הכוונות של כולם הן טובות. החלטנו על הפסקת קמפיין 'רק לא יונה' ל-30 יום, שבהם נשב וננסה לפשר בין הצדדים".

 

 

עובדיה, פרחים בקנה?

"באתי לפגישה כמנכ"ל עמותת אחווה. הם לא רצו שגולדרייך יהיה נוכח, ולכן הוא ממשיך בפעולות המחאה שלו. ביקשו ממני לבוא ואמרתי שאתן לכך צ'אנס. בינתיים אנחנו משהים את קמפיין 'רק לא יונה' אבל אנחנו מכירים את הסחורה – יהב הוא סתם חרטטן".

מרגלית, יונה עם עלה של זית?

"היתה פגישת גישור מכיוון שנוצר משבר אמון בין הצדדים. חשבנו לקחת דמות כמו סבג שהוא אינו עובד עירייה אלא פעיל חברתי בולט שזוכה לאמון גם מצדנו וגם מהצד השני. סבג יבדוק את כל הסוגיות, נשים את הכל על השולחן, כולל מסמכים, ובעוד חודש הוא יגיש את ההמלצות שלו. אנחנו אמרנו שנקבל אותן, איחלנו חג שמח אחד לשני ואנחנו מקווים שמכאן נצא לעתיד אופטימי יותר. באנו עם לב רחב ועם רצון טוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לך שמעון סבג היקר יישר כח על כל פעולותייך לחברה ואני בטוחה שהגישור שעשית אתמול יינב פרי לעתיד כל הכבוד

  2. אביב הירש

    ללא ספק בחירה נכונה המכילה בתוכה גם אמינות והבנת צרכי החברה מצד אחד ומהצד השני התמחות בגישור (גילוי נאות למדתי עם מר שמעון סבג גישור באוניברסיטת חיפה ושם הוא בלט בהבנת יסודות הגישור) לי אין כל ספק שהגישור יצליח באם הצדדים תמי לב!

  3. גלית שימר

    כל הכבוד לצדדים הניצים על הבחירה הראויה במר סבג שבוודאי תוביל לפתרון הוגן של הסוגיות שעל הפרק לטובת כל תושבי חיפה

  4. דורון

    מתי שמעון סבג יוריד את מיצג הפורנו שואה שהוא מצי ברחוב מול בית ספר של ילדים קטנים? בתור בן לניצולי שואה אני מתמלא בחילה מהתצוגה הוולגרית שכל כולה מיועדת לתעשיית שמעוו סבג שדעתי עליה ממש לא טובה

  5. מיכל בלומברג שרון

    השבוע ביקרתי עם הילדים במדע טק ועל הדרך נכנסנו למוזיאון השואה ברחוב קסל מרשים ברמות , והנעשה במקום באריזות לחג הפסח ממש מרענן את הלב שיש עוד מתנדבים בארץ , הילדים הצטלמו עם המתנדבים ועם מר שמעון סבג וקשה לתאר את העושר שלהם, לגבי הסכסוך ברור שימצא פתרון ראוי.

  6. עמית

    שמעון אדם ראוי ביותר לשמש כמגשר ואין ספק שבעזרתו אכן יבוא לציון גואל והסכסוך ייפתר במהרה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר