עליזה ברקן. "להוביל את קרית חיים אל המאה ה-21"
עליזה ברקן. "להוביל את קרית חיים אל המאה ה-21"

ברקן הצטרפה לחיפה בשבילנו של גולן שטיינברג

עליזה ברקן, פעילה חברתית שעוסקת בעיקר במאבק הסביבתי נגד זיהום האוויר במפרץ חיפה, תהיה הנציגה של קרית חיים ברשימת חיפה בשבילנו של שרית גולן שטיינברג

פורסם בתאריך: 20.6.18 08:27

כאשר שרית גולן שטיינברג החליטה לרוץ לקדנציה נוספת במועצת העיר היא לא חיכתה להחלטתו של יעקב בורובסקי, שהביא אותה לפוליטיקה והציב אותה ברשימת מהפך בחיפה שהוא עמד בראשותה. היא הקימה את רשימת חיפה בשבילנו, גייסה פעילי שטח וצירפה לרשימתה את הפעיל החברתי שחף לייבוביץ'. כעת היא לוטשת עיניים לעבר פעילה חברתית נוספת – עליזה ברקן שעוסקת בעיקר במאבק הסביבתי נגד זיהום האוויר במפרץ חיפה. ברקן כבר משמשת כרכזת נושא הדאגה לבעלי חיים בחיפה בשבילנו, והיא תהיה הנציגה של קרית חיים ברשימה.

 

 

גולן שטיינברג, הרשימה מתרחבת?

"ברקן היא אחת מהנשים היותר ראויות לשרת את הציבור בקרית חיים ובחיפה. היא שותפה מובילה למאבק שלנו במפעלים המזהמים ומשתתפת בכל הפגישות החשובות בנושא זה. היא פעילה מובילה גם למען בעלי החיים ופועלת בעניין יום וליל, והכי חשוב – היא דואגת לקדם את קרית חיים, שם היא מתגוררת. אני שמחה שברקן היא חלק מהחיפה בשבילנו ובטוחה שביחד איתה נצליח לקדם את כל הנושאים החשובים לנו".

מה יהיה מקומה ברשימה?

"עדיין מוקדם לעסוק בהרכב הסופי של הרשימה".

ברקן, מהשטח אל מליאת מועצת העיר?

"אני מודה על האמון שגולן שטיינברג והחברים נותנים בי. אני משתדלת ואשתדל להצדיק את האמון הזה למען תושבי קרית חיים וחיפה. אמשיך במאבק בכל התחומים, ובעיקר בזיהום האוויר שזה הדבר הראשון במעלה. אני רוצה להתמקם כמה שיותר גבוה ברשימה כי מעבר למלחמה בזיהום האוויר הצבתי לעצמי שתי מטרות – להוביל את קרית חיים אל המאה ה-21 ולטפל בזכויות בעלי חיים וברווחתם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר